< Tilbake til oversikten

Johannesbrødkjernemel - på nettet?

THE sa for siden:

Hei er det noen som har bestilt dette fra utlandet eller som vet om noen bra nettsteder for lavkarbprodukter? Jeg er overbevist om at det må være billigere enn her?!

Nille sa for siden:

Tror neppe det blir billigere med frakt og moms (og evt. toll om det er tollpliktig). I så tilfelle er det marginalt.

Distrea sa for siden:

billigere enn her?... vil det si på helsekost?

vet du får det på spisdegslank.no også, mener å huske prisen er ganske lik pr 100 g, men det er større boks.

har en bosk lenge jeg, så syns ikke det er så stor utgift egentlig.

THE sa for siden:

Nei det er kanskje ikke den helt store utgiften. Men synes 70.- for en knøttliten boks var i drøyeste laget.

Lemen sa for siden:

På helsekosten jeg kjøper jbk så koster det 53,- pr glass. (viss det ikke var 54,-)

Det samme gjør det på [url]www.kinsarvik.no[/url]

:)

eriksen sa for siden:

Men da kommer altså frakten i tillegg! Jeg kjøper 4 om gangen når jeg er innom helsekosten (i tilfelle de blir utsolgt).

THE sa for siden:

Takk for innspill, den på spisdegslank var 290 gram for 188, så det er vel ganske rimelig.

Distrea sa for siden:

Litt billigere. den på helsekosten kommer på 72 kr for 100g og den på spisdegslank.no kommer på 64,80 :) og penger spart... ER penger tjent ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.