MizzEve sa for siden:
Eller ihvertfall nesten da... Har jo snoket på dere en stund :D
Hvor lenge har dere holdt på med ketolyse dietten og hvor mye har dere tatt av?
hilser pent på ketolyse gjengen
MizzEve sa for siden:
Eller ihvertfall nesten da... Har jo snoket på dere en stund :D
Hvor lenge har dere holdt på med ketolyse dietten og hvor mye har dere tatt av?
hilser pent på ketolyse gjengen
reidun50 sa for siden:
Hei, og velkommen hit.:)
Jeg har holdt på siden begynnelsen av juni og har tatt av 7 kilo. Ikke mye i forhold til alle de fantastiske historiene jeg har lest, MEN jeg har minka 17 - sytten- cm rundt midjen!!!:D
Jeg er ikke flink til å telle karbohydrater, veide og telte i begynnelsen, men tror det er pga kaloritelling og veiing jeg har gitt opp før, så derfor måtte jeg finne en måte som virker for meg.
Det tror jeg dette gjør!:heia:
Har stått stille i fire uker, og gått ned bare litt noen uker, men over tid er det faktisk 7 kilo! Hadde jeg gitt opp for en måned siden da det butta imot som verst, hadde jeg nok sikkert vært 8 kilo tyngre enn det jeg er idag!
Har funnet ut at de som sier at det er viktig å måle seg har rett, for målebåndet har vist nedgang hele tiden!!
Hva gjorde jeg da jeg syns det ikke var verdt det og softis lengselen gnog?
Leste her! Her er mange andre som sliter og strever for så å lykkes! Slikt er til å få motivasjon av! Kan hun, så kan kanskje jeg også?
Bruk forumet og finn mot, og ikke gi opp om det blir tungt.
Husk at det som har lagt seg på sidbeinan over år, trenger tid til å forsvinne!
Lykke til!
LilleRosin sa for siden:
Velkommen hit!!
Jeg har holdt på siden 18. juni, og har "bare" tatt av 3,7 kg. Men det tror jeg kommer av at jeg har holdt på med slanking ett år først (og da gått ned en del kilo) Jeg gir meg i hvertfall ikke, og SKAL nå mine mål!
Mjaa74 sa for siden:
Hei og velkommen hit!
Jeg snoket og leste også en stund før jeg ga meg til kjenne;)
Begynte forsiktig 6 august. Hadde litt sprekk den første helgen med masse familieselskap pga bursdagsfeiring, men er nå på track igjen.
Har gått ned noen kilo, men har ikke målt cm og det er nok kanskje dumt når jeg hører fra de andre...
Lykke til!
Gerd sa for siden:
Hei og velkommen hit.
[color=darkgreen][/color]
Jeg har gått ned 17 kilo siden februar. minka 22 cm rundt magan :D
[color=darkgreen][/color]
Livsgnist og energi har øka veldig ;)
Lykke til :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.