nettie sa for siden:
:) etter to uker med slappere enn slappest har energien endelig begynt å komme tilbake. i tillegg til nesten 3.5 kilo ned så kan jeg ikke bli gladere. jippi
:D :D :D :D :D
nettie sa for siden:
:) etter to uker med slappere enn slappest har energien endelig begynt å komme tilbake. i tillegg til nesten 3.5 kilo ned så kan jeg ikke bli gladere. jippi
:D :D :D :D :D
Distrea sa for siden:
:heia: :heia: kjempe bra :visemuskl
Viclin sa for siden:
Så flott! Håper all energien kommer til meg snart også.
Hedda:) sa for siden:
Så bra. :D
Mjaa74 sa for siden:
Så fint!:D
Jeg har de siste to ukene flydd rundt og vært alldeles HYPER! :w00t: Fyker rundt og fikser og sover kun 5 - 6 timer ( normalt ønsker jeg minst 8!!) Det må jo skyldes omleggingen av maten??
Kommer til å få sjokk hvis jeg går imot en slik apati- fase.....:eek:
Trixie sa for siden:
sukk Skulle ønske det var meg. Har ikke merket noe til denne ekstra energien som mange får. Men, så har jeg unngått dårlig ånde og ikke kjent noe ekstra varme heller. Så kanskje er det slik at noen merker det ene og andre ikke. :)
Torkil sa for siden:
Hei
Du skal se energien er sikkert "rett rundt hjørnet" Følg rådene i boken om kostens sammensetning, ta tablettene og mosjoner og drikk et par liter væske hver dag, da skal du få se!!
Lykke til
Torkil :)
Gerd sa for siden:
Sånn var jeg også i starten, men det er blitt mer moderat nå :D Men mye mer energi enn før jeg la om kostholdet :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.