.... 1!!!!!! dag uten pepsimax...og jeg tenker ikke på annet! Men vekta mi har stått stille i en mnd, og jeg mangler fremdeles 5 kg på målet mitt som er 65 kg!
Så nå kutter jeg ut "dopet" mitt og prøver uten for å se om det hjelper!
Er jo helt grusomt at det går an og bli så avhengig av en brun sørpe!:eek: :eek: :eek:
:o gjett da!!!.... er på nedtrapping av koffein jeg... drikker siste rest av MAXen nå... Skal unne meg et par kopper kaffe for å slippe hodepinen... målet er å være uten om to uker.... hehe...så mye styr for denne brune sørpa... LYKKE TIL... går så fint atte;)
Hehe...
Er fornøyd med alt bare det nå går nedover! :o Uansett! Har tatt av 14 kg totalt på ketolysen til nå ( i to omganger da) så er kjempeklar til bikinivær i sørligere strøk!:cool:
Skål tilbake...fra Sid som føler hun skvulper når hun går i dag...:p :p
Du har vært kjempe flink. Klart det er moro å ta frem bikinien da:p Du får sikkert en finfin tur.. alt er uansett bedre enn denne sommeren vi har hatt ;) Har som du ser lengtet etter sommer og sol i hele "sommer" jeg :rolleyes:
Lykke til med nedgangen og god tur når du kommer så langt:)
Jeg har vært flink med å la være å drikke min kjære TabXtra. Men den siste uken har jeg skeiet litt ut. Jeg har kjøpt meg en halv liter på morningen. Det er bare så godt. Istedenfor kaffe og røyk om morningen, så må jeg liksom bare ha en TabXtra og snus.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.