< Tilbake til oversikten

Hva kan jeg ha på frokostpannekakene?

wollafruen sa for siden:

Prøvde de i dag og de var jo faktisk fortreffelige! Men spiste dem uten noe som helst, for jeg ble så usikker på hva jeg kan ha på dem? Med kanelsmaken ble de mer søt-sak-pannekaker enn middagspannekaker - hva spiser dere til?

Trolljenta sa for siden:

Jeg spiser 50 gram blåbær rørt med litt stevia og rømme. Har ikke telt karbene, men hvis det blir for mye kan du ta litt bringebær istedenfor siden bringebær har mindre karb

guro sa for siden:

Ungene mins spiser makrell i tomat på. Men jeg vet ikke om jeg vil anbefale det. Frister ikke meg liksom. Foretrekker rørte bær jeg.

Men steker dem også med takokrydder og ost til avveksling.

tullann sa for siden:

heistad blåbærsyltetøy og bacon

Smula sa for siden:

SAMTIDIG!? :eek: Originalt og morsomt....

Ser at noen som følger en annen filosofi en ketolyse svarer her, men... så lenge det ikke overskrider den anbefalte dagsmengden med karbohydrater, kan du vel ha på hva som helst.
Heistad syltetøyene er gode, synes jeg også.

tullann sa for siden:

hehe... bruker syltetøy OG bacon til vanlig pannekake også. Så det smakte fortreffelig. Deeeeen store posjonen, med bare 6 gram karbo..

ikke værst:D

Distrea sa for siden:

:eek: :eek: :eek: oioioi... litt i sjokk tilstand jeg:p

MizzEve sa for siden:

Jeg bruker ikke kanel og søtning i røra når jeg ikke har lyst å syltetøy på.
Bruker baconost og noen skiver med norwegia og noenganger noen skiver med hermetisk kylling skinke. Nam :D

Kokosbolla :o) sa for siden:

Hehehe....jeg ble mildt sagt sjokka da jeg ble spurt om å lage pannekaker til gubben for første gang. Han skulle ha blåbærsyltetøy og bacon sammen !! Men jeg smakte på det og det var faktisk godt hahaha......

Smula sa for siden:

Tror jeg står over den kombinasjonen. Men nå har jeg aldri skjønt brunost+marmelade-folka heller.
Dessuten trodde jeg ikke at de pannekakene var søte i utgangspunktet?

LilleMill sa for siden:

Jeg trodde blåbærsyltetøy og bacon var helt vanlig på pannekaker jeg :)

brunost og syltetø er jo og godt.

Og gulost på pannekakene :) Men da må de være ganske varme

Smula sa for siden:

Gale mennesker....!
;)

moinx sa for siden:

Spennende....må prøves...:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.