Prøvde de i dag og de var jo faktisk fortreffelige! Men spiste dem uten noe som helst, for jeg ble så usikker på hva jeg kan ha på dem? Med kanelsmaken ble de mer søt-sak-pannekaker enn middagspannekaker - hva spiser dere til?
Jeg spiser 50 gram blåbær rørt med litt stevia og rømme. Har ikke telt karbene, men hvis det blir for mye kan du ta litt bringebær istedenfor siden bringebær har mindre karb
Ser at noen som følger en annen filosofi en ketolyse svarer her, men... så lenge det ikke overskrider den anbefalte dagsmengden med karbohydrater, kan du vel ha på hva som helst.
Heistad syltetøyene er gode, synes jeg også.
Jeg bruker ikke kanel og søtning i røra når jeg ikke har lyst å syltetøy på.
Bruker baconost og noen skiver med norwegia og noenganger noen skiver med hermetisk kylling skinke. Nam :D
Hehehe....jeg ble mildt sagt sjokka da jeg ble spurt om å lage pannekaker til gubben for første gang. Han skulle ha blåbærsyltetøy og bacon sammen !! Men jeg smakte på det og det var faktisk godt hahaha......
Tror jeg står over den kombinasjonen. Men nå har jeg aldri skjønt brunost+marmelade-folka heller.
Dessuten trodde jeg ikke at de pannekakene var søte i utgangspunktet?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.