< Tilbake til oversikten

Sniker meg inn hit til dere jeg da ...

Chia sa for siden:

... Har blitt overbevist av damene på dinbaby.com om at ketolyse er tingen for meg. Må ned 30 kilo :eek: etter svangerskap og nå skal jeg komme i gang! Har prøvd å telle kallorier en stund, men det er ikke greie for meg. Skjer jo ikke en dritt. Den eneste gangen jeg har klart å gå ned mye var på dr. Lindberg for noen år siden, og dette virker jo enda bedre! Har bestillt alt jeg trenger nå, og driver og leser meg opp så jeg kan komme igang allerede før pakka kommer. Denne sia ser jo ut til å kunne hjelpe meg endel, så! Klar, ferdi gå!!!:)

LilleRosin sa for siden:

Velkommen hit, og lykke til! :)

Jeg startet på Ketolyse kuren 18. juni. Jeg er veldig fornøyd med meg selv, selv om jeg "bare" har gått ned 3,7 kg siden jeg startet. Jeg har holdt på å slanke meg i over ett år, og siden nyttår så stagnerte jeg, så jeg er glad det har løsnet litt igjen.

Hedda:) sa for siden:

Lykke til! :)

Viclin sa for siden:

Velkommen, og lykke til!

Mjaa74 sa for siden:

Velkommen og lykke til!!!:D

Georgine sa for siden:

Velkommen hit :blomster:

Esselte sa for siden:

Jeg har akkurat meldt meg inn her og. Begynte for en uke sider og har gått ned 3 kg. Til dere som er litt drevne. Stopper / flater vekttapet litt etter første uken?

Monen sa for siden:

Gratulerer med kjempebra resultat!
Det er vanlig at det flater litt ut ja, du kommer nok ikke til å gå ned 3 kilo hver ukeJeg har i snitt gått ned 1.3-1.5 i uka. (Mener det var det jeg fant ut da jeg regnet på det.. Første uka sist gikk jeg ned 4.5 kilo.

Esselte sa for siden:

Takk for svar, det er deilig å være kvitt suget etter mat iallfall. En helt utrolig følelse :-)

Photobscura sa for siden:

Hei og hjertelig velkommen!

Esselte sa for siden:

Jeg er til vanlig ganske aktiv (god form). Var på 6 timers fjelltur søndag, men det gjør jeg ikke en gang til mens jeg er på denne kuren. Jeg ble totalt utmattet og fikk til og med feber. Så heretter blir det rolige turer.

Babalotta sa for siden:

Velkommen Pia!
Damene på dib er ikke så dumme nei. Så kan du få lure på hvem av dem jeg er. ;)

Viclin sa for siden:

Hehe, jeg gjorde samme "bommerten". Gikk på fjelltur i ketose, og jeg var helt utslitt. Måtte hive i meg kjeks for å få energi og komme meg ut av ketosen. Ellers hadde jeg ikke klart å fortsette. Tok det med ro og brukte 4 timer på en tur vi vanligvis bruker 2,5 time på. Hvilke(t) fjell går du på?

Torkil sa for siden:

Hei
Hjertelig velkommen. Det er visst mange "nybakte" som velger ketolysekuren.
Jeg ønsker deg lykke til med å gjenvinne din normale kropp.

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Chia sa for siden:

Tusen takk for velkomsten alle sammen!!:)

MiniMe sa for siden:

Hei hei! Jeg meldte meg inn her i går, også inspirert av DIB damene :D Satser på at dette er kuren for meg og! :)

moinx sa for siden:

Velkommen og lykke til!!
:blomster:

Hyper sa for siden:

Velkommen!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.