Lagde smothie i går med en ss cocosa i og det gikk ikke helt som forventet. Fikk ikke sove pga en helt for jævli mageknipe og etter et par timer med "smerte" kom det ut i begge ender for å si det sånn.... Har hørt at overdrivelse kan føre til mageknipe, men ikke SÅÅ voldsomt. Kvier meg litt med å ta en ny ss, selv om det var veldig godt. Spiste også en fiberrik med makrell i tomat, men det kan vel ikke være det som her gjort utslaget?? Noen råd??
Dette har nok skjedd andre også.
Jeg hoppa rett på to spiseskjeer og fikk tilbringe et par timer på porselenet, selv om jeg har levd på dette kostholdet lenge, og burde vært vant til mye fett.
Nå går det fint som smør med to ss om dagen!
Ta det gradvis du, som sagt! For cocosa er veldig bra for deg:)
Takk alle sammen... Skjønte at det var noe gæli. Det sto i den brosjyra jeg fikk med meg at jeg skulle begynne med en ss, og gjorde det, men det var tydeligvis ikke bra for magen min. men skal gjøre som dere sier, tror jeg tar det rolig framover og nøyer meg med en ts neste gang, vil nødig oppleve det samme igjen :o
Cocosa er er kokos olje man får kjøpt på helsekost. Det er kokosfett som skal hjelpe på forbrenninga, gi mer energi, stimulere stoffskifte og gi langvarig metthetsfølelse. Vi på ketolysekur skal ha mye fett og det har jeg problemer med å få i meg, så jeg tar det som et kosttilskudd i mat og smoothies o.l.... Fikk som nevt tidligere problemer med inntaket,men skal gi det en ny sjans :)
Antar det samme gjelder problemet MTC-olje så da begynner jeg i helgen med oljen jeg - for sikkerhets skyld... :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.