< Tilbake til oversikten

Plutselig gåsehud...

MorStine sa for siden:

Jeg bekymrer meg endel for helsen min, er en av grunnene til at jeg har bestemt meg for å legge om levesettet å komm meg ned i vekt. Vil jo være blandt min ekjære så lenge som mulig:)
De siste mnd har jeg opplevd noe rart på huden. Det kommer gåsehud i flekker på armene, og nå også bena. Det behøver ikke være når jeg fryser eller grøsser, kommer plutselig, og det kommer som regel nbare på enten høyre eller venstre. Fryser jeg, kommer det over alt, så det er ikke noe gæli med den refleksen. Men bekymra for alltidng som jeg er, og ikke vil jeg gå til legen med bagateller, lurer jeg jo på hva dette kan komme av da. Kommer feks hvis jeg koser med håret mitt. Kan det være nerver i klem i skluldre og armer som gjørdet feks? Jeg er jo undersøkt for en rekke ting i forb. med sykehusoppholdet mitt, jeg regner med at de ville funnet noe der om det var noe alvorlig, har jo hatt det en stund før den hendelsen. Men da bare på armen, nå kan det komme flekkvis både her og der...

Takker for svar...:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.