Trodde det ikke da jeg stilte meg på vekta her i går. Jeg hadde gått ned 4 kilo. What??? Men har rent endel på do, så jeg regner med det er vann. plutselig passa alle buksene, og jeg veier nå det samme som da jeg ble gravid. DEILIG!!!!!
Har merka en ting. Det smaker vondt i munnen og jeg får et spesielt belegg på tenna. Hva er det godt for? Dette beleget er skikkelig ÆSJ:confused:
YES... endelig er det ikke bare meg, det belegget man får på tennene er UTROLIG irriterenes. må jo pusse tennene hele tiden for det er skikkeli ekkelt asså. kunne tenke meg at det var pga ketolysen. DEt er sikkert fordi man ikke får så mye karies fordi vi ikke spiser sukker :p da blir ikke "dritten" i munnen spist opp, hehe, sikkert helt feil, men i vert fall en teori :D og dårlig ånde vil jeg ikke kommentere en gang, godt det ikke er bare meg
Hei
Flott med 4 kilo på en uke. Den dårlige ånde kommer av at dere puster ut ketoner (acteton - som i neglelakkfjerner) Faktisk puster dere ut noen gram fett på den måte :eek:
Dere kjenner det best selv, omgivelsene i mindre grad. Og det gir seg stort sett etterhvert.
Tannbelegg kan tas med vanlig tannkrem og brørste. SB12 er bare tull.
Lykke til videre ned.
Torkil :)
Bare det at du skriver i trådene inne på forumet her, er kjempe motiverende. Må prøve å veie meg mindre jeg. Finne en ukedag som skal være min veiedag.
Jeg trener ikke nå, har rett og slett ikke ork til å dra på treninge akkurat nå... Men er endel ute og går turer da, og ellers lever jeg en ganske hektisk hverdag. Det får holde for nå, men jeg skal ta opp treningen så fort jeg ikke føler meg så sliten.
Grattis så mye med nedgangen! :)
Har ikke trent noentingen på Ketolyse, jeg.
Rusler et par turer med bisken hver dag, men...
Ellers så sitter jeg stort sett foran TV'n og spiser masse god mat,
og går ned i vekt, hehehehehehhh...
Er det rart man DIGGER denne kuren?!
Ikke så mye trening her i gården heller, nei... :o
Det blir litt daglig trappegåing (mest fordi jeg ikke har noe valg) og så litt pilates i ny og ne, men that´s it.
Wow - gratulerer med vekttapet !! Heldige deg :)
Merker også det ekle belegget og ånden - som jeg VIRKELIG ikke håper omgivelsene merker. Har ikke hørt noen kommentarer og lillegutt rynker ikke på nesen når jeg måååå nusse på ham hahahaha......
:heia: :heia: :heia: Gratulerer så mye. Kjempebra nedgang gitt!!:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.