Sugarpill sa for siden:
Hva gjør dere for å dempe den eikle ketosesmaken i munnen?
Sugarpill sa for siden:
Hva gjør dere for å dempe den eikle ketosesmaken i munnen?
reidun50 sa for siden:
Drikker litt vann eller saft eller tar en "frisk pust" eller to om ikke det hjelper. Men det er pyton!!!
wander sa for siden:
Jeg sverger til SB12. Tar det etter tannpuss morgen og kveld, og jeg merker ikke noe til ekkel smak i munnen... og jeg er i ketose.
Før jeg begynte med SB12 merket jeg også dårlig lukt og smak i munnen.
Kanutten sa for siden:
Jeg går med et lite glass Vademecum i veska.....
Photobscura sa for siden:
Tygger persille og anis!
Brimstone sa for siden:
Anis er et ord som man bør være veldig nøye på å ikke få skriveleif :p
Photobscura sa for siden:
Jahaha. Jeg klarer nå uansett ikke å tenke på anis uten å tenke på den eventuelle skriveleifen...
Men så lenge man klarer å slå fra seg tanken i det man putter det i munnen så... ;)
leeha sa for siden:
jeg bruker og sb12 og da går det glimrende. min datter på 13 klager ikke lenger på pyton ånde
Tusta85 sa for siden:
Jeg har aldri opplevd denne ånden jeg. Kanskje jeg bare er heldig.
safran sa for siden:
Hva er SB12?
Gerd sa for siden:
Det er et munnskyllevann du får kjøpt på apoteket. :)
safran sa for siden:
Aha! :)
Suzy sa for siden:
Er nå stort sett glad for at jeg har denne smaken.... Skjønner??
Misforstå meg ikke. Den er IKKE god, men er forsiktig meg å ikke snakke folk i ansiktet.
Det er jo et bevis på at det skjer en reduksjon av meg.
SB12 er jo en glimrende ide. Har ellers prøvd vademecum munnspray. Kortvarig virkning.
minna sa for siden:
Jeg føler ikke at noe som helst hjelper mot den dårlige ånden...det er faktisk en grunn til at jeg ikke klarer å være i ketose.
Jobber med mennesker hele dagen og må snakke til dem ansikt til ansikt og føler dette rett og slett er ubehagelig..har prøvd det meste uten at det hjelper.
AneTomine sa for siden:
Hvilke typer tyggis ogpastiller kan man egentlig spise??
Pearl sa for siden:
Fribol drops fås på Apoteket. Store IFA (alså ikke små) kan også brukes.
salat sa for siden:
Jeg har ikke fått klage på dårlig ånde, og jeg kjenner ikke noe selv heller.:D. Jeg bruker SB 12 og vademecun munnspray, og de påvirker ikke ketosen. Det gjør all slags tyggegummi og drops har jeg lært:(.
Sirius sa for siden:
Men er det noe som hjelper mot tørrheten i munnen egentlig? Vann hjelper bare enn så lenge...
LiMe sa for siden:
Har merket den dårlige ånden spesielt de siste dagene. Prøver med Fribol og Frisk, men det hjelper bare der og da. Jeg synger i kor, så dette er blitt et problem for meg. Den dårlige ånden kommer ikke fra munnen, men fra pusten. Flere tips?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.