geysirland sa for siden:
Lurer på hvor mye karber det kan være i det???
Uten poteter og gulerøtter selvfølgelig.
Er kjøttboller og fårekjøtt og fett tror jeg da... men vet ikke sto ikke noe om det på bøtta...
geysirland sa for siden:
Lurer på hvor mye karber det kan være i det???
Uten poteter og gulerøtter selvfølgelig.
Er kjøttboller og fårekjøtt og fett tror jeg da... men vet ikke sto ikke noe om det på bøtta...
Trolla sa for siden:
Den lurer jeg å på. Noen som vet?
tullann sa for siden:
det er jo såååååå godt...
geysirland sa for siden:
ja det syns jeg også..og så har jeg 4 liter stående i fryser'n...
tenkte at det har lite karbo etter som det er kun suppe av sauefett og vann og fårekjøtt og kjøttboller.
Tusta85 sa for siden:
Men det er myyyyyyyyyyyyyye salt i suppa. Ikke glem det. ;)
geysirland sa for siden:
Blir ikke svimmel i hvertfall da:D ...
Er så glad i supper jeg...men ingen som vet om noe lavkarbo supper??? utenom spinat og asparges...det klarer jeg ikke.
Gerd sa for siden:
Tomatsuppa til Ziggy er aldelesen NYDELIG! : forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12589
donjuanwannabe sa for siden:
Kjempegodt med sodd ja. Ja det er ikke mye karbo, men det eneste er at kjøttbollene er iblandet mel så de har litt mere karbo (vil tro det er rundt 6 g karbo/100 g). Men ingen fare å spise sodd av og til. Spiser det selv av og til. Men det er jo festmat så man (mener jeg ihvertfall) må ha gulrot og potet også. Blir ikke ekte sodd uten det. Men såklart spiser man ikke mye av dette da. Spis mest av kjøttet. Salt er ikke noe å bry seg om.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.