< Tilbake til oversikten

Noen som kan svare meg litt kjapt.

snupperella sa for siden:

Hei.
Har gått på ketolyse i nesten ett år og tok av over 30 kg, nå har jeg hatt pause 4-5 mnd og jeg har lagt på meg rundt 5-10kg(vil ikke gå på vekta men kjenner det.) Vil gjerne igang med ketolyse fortest mulig MEN så er det spørsmålet da. Jeg skal opereres for åreknute 23.8, synes å huske noe om at jeg ikke kan være i ketose da, noen som vet noe om dette?:rolleyes: :rolleyes:

Anne sa for siden:

Jeg mener å huske at Torkild har sagt at det er fornuftig å trappe opp karbedosen noe før en operasjon, men husker ikke helt.

Prøve å søke....Kommer tilbake om jeg finner noe.

PS. Jeg ville ha ventet med ketose til etter operasjonen tror jeg..., men du kan jo begynne nedtrappingen. Det skader jo ikke.

Lykke til:)

Ja jeg hadde egentlig planer om å vente og jeg PRØVER hver eneste dag å trappe ned karbene men det er jo ingenting igjen av stålviljen jeg hadde. Må nok i ketose og miste apetitten litt.....det funker best. Prøver å lete selv også men kan ikke finne noe, blir veldig glad hvis du klarer finne ut av det. Vil helst igang imorgen, men tar jo noen dager før jeg er i ketose og hvis jeg da må ut av ketose før operasjonen som jo bare er om etpar uker så blir jo det bare tull.

Anne sa for siden:

Se tråd over...3 dager med karber, sier Torkil:)

[quote=;][/quote]
TUSEN TAKK det var kjempeflott. Da kan jeg jo egentlig begynne og så spise karber 3 dager før og frukt og grønt en uke etterpå før jeg går i ketose igjen. Sånn forstod jeg det iallefall????

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.