< Tilbake til oversikten

Kan det være sant?

tullann sa for siden:

jeg fikk det jeg hadde bestilt gjennom ketose sia idag, prøvde en stix, og hadde utslag på rosa som det står 10 under. Er jeg virkelig i ketose uten å ha starta skikkelig. har jo bare droppa det jeg tippa det var mye karber i jeg.

Herregud det var isåfall motiverende.

Hvor ofte bruker dere stixen for å sjekke?

Nille sa for siden:

:ja: har du utslag er du i ketose. Kjekt ! :D
Du bør ikke måle så ofte - hvor ofte velger du selv. Noen måler hver dag, men det er helt unødvendig. Max en gang pr uke syns jeg.

tullann sa for siden:

Å HERREGUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!

DET var motiverende det.

Åhh... det er så greit å ha dere her folkens. Dere kommer til å se masse til meg.hihi

Tusta85 sa for siden:

Jeg målte hver dag i starten. Nå har jeg ikke sjekka på flere uker. Fordi jeg ikke trenger å se det. Jeg merker på kroppen min om jeg går ned i vekt eller ikke.
Det var en nødvendighet for meg i starten, men nå er jeg mer avslappet.

Trolla sa for siden:

Så flott da ;) , Jeg måler nesten hver dag, synes det er tryggt og godt å han kontroll på det der. Man gjør vel det som føles best for en selv tenker jeg.

Smula sa for siden:

Jeg måler ikke lenger, jeg.
Da boksen var tom, gadd jeg ikke å bestille en ny, det går jo nedover likevel. I begynnelsen var jeg fanatisk opptatt av de stixene og målte flere ganger om dagen, som alle andre.

tullann sa for siden:

måtte jo bare måle idag også. mørke rosa...... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaa

Lindabtn sa for siden:

Det betyr ikke noe om den er mørk rosa, betyr bare at du drikker for lite vann, og det må du gjøre noe med, masse vann er viktig. Så lenge det er utslag er du i ketose, men det kommer du sikkert til å høre fra maaange andre oxo

Nille sa for siden:

Yes :ja:

[font=Trebuchet MS][/font]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.