Kan ikke si meg enig i den gitt...er mye styr før man kan starte kuren..hvis man skal ha ketolysetablettene, bakemix, løpe byen rundt for å finne soyaprotein...
Løpe i ørten butikker for å finne en boks med cottage cheese...
Har styra fælt jeg i allefall..etter dette når jeg har brukt opp alle vitaminene jeg har kjøpt og sånt så kommer jeg nok til å kjøpe ketolyse pillene neste gang. :D
Skulle finne ingrendienser til en brødoppskrift her..og ingen butikker jeg var i dag..hadde hvetekli???? Er det det samme som hvetekim????
Men når jeg ser meg sjøl i hver butikk dør jeg skal inn så vet jeg at jeg skal gjøre detta her... åkke som.:confused: Er så fæl....:(
Hvor lang leveringstid er det på disse ketolysepillene??
Jeg har aldri ventet mer enn 2-3 dager når jeg har bestilt fra ketolyse.no.
Hvetekli er jeg ganske sikker på er det samme som Kruskakli, og det kjøpte jeg på Rimi i går.
Ellers går det fint å klare seg uten både bakemiks, soyaprotein og andre 'erstatningsprodukter'.
Håper du syns det blir litt enklere etterhvert, det funker i allefall. :)
Jeg er veldig sikker på at du ikke er fæl, men jeg forstår veldig godt følelsen.
Og den kroppen vi ønsker oss er vel verdt å streve litt for, eller hva? :dulte:
Du hadde meg skremt et kort øyeblikk. :eek:
Men ærlig talt kan det være litt plunder helt i starten, siden synes de fleste at ketolysekuren er verdens enkleste kur, også fordi man unngår sult og ikke er så opptatt av mat mens man følger kuren.
Lykke til videre
Torkil :)
Enig med du i begynnelsen, syntes det var noe ordentlig mas. Alt som tok mere tid enn å varme opp en Fjordland, fikk jeg omtrent hylern av.
Men alt blir en vane og en rutine, tro du meg. Et par uker og du tenker ikke på det lenger.
Ikke skrem Torkil, kanskje han konfiskerer pillene og bakemiksen, og så ligger vi tynt(!?) an alle sammen! :p
Synes det er helt rart at du har så problemer med på finne hytteost, her kan en jo nesten ikke gå noen steder uten å snuble over det... kanskje du bor på helt feil sted? Den gode nyheten er jo at når du finner det, kan du bare stække opp for den har lang holdbarhet.
Brødet er kjempeenkelt og fort og bake, så når du har fått alle frøa i hus, kommer det til å gå som smurt. Og så varer det lenge, minst en uke.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.