Sugarpill sa for siden:
Lette på Mega i dag fant ingentin. Skal de rigge sammen med de frosne grønnsaken? For der var det ingenting.
Sugarpill sa for siden:
Lette på Mega i dag fant ingentin. Skal de rigge sammen med de frosne grønnsaken? For der var det ingenting.
Robyn sa for siden:
På Meny hvor jeg handler ligger de i allefall sammen med broccolitoppene.
Eller var det Meny jeg kjøpte den på.... nå ble jeg brått usikker. Tror faktisk ikke det var det, men klarer ikke huske hvor jeg var. :o
Men jeg skulle egentlig ha broccolitopper og fikk øye på den ved siden av, så den skal ligge der ja.
Sugarpill sa for siden:
Jeg hadde forventet meg en liten form, og det jeg fant var en 800 grams løs pakke med 4 gram carb. Det må da ha vært feil?
rita sa for siden:
Jeg kjøper i hvertfall en frossen pakke på ICA med brokkoli og blomkål som jeg putter i en glassform i stekovnen. ellers så hører jeg noen uten ovn har tatt det i en panne eller kjele. rita.
Robyn sa for siden:
Nå har jeg tittet på posen, og den var fra Eldorado.
Pose som sagt, og den veier 750g og inneholder 3,2 g kbh.
Dadda sa for siden:
3,2 pr 100 gram vare? det var det på en pose jeg fant...ikke den samme?
Robyn sa for siden:
Pr. 100 gram ja. :)
Til sammenlikning har broccolitoppene (ren broccoli) 3,1 karber pr. 100 gram.
Dadda sa for siden:
supert :) et godt alternativ. Trenger jo ikke hele posen:)
Robyn sa for siden:
Jeg spiser vel 1/3 eller 1/4 del av posen til middagen (hele posen blir nok litt voldsomt), men spiser relativt lite grønnsaker og karbohydrater til de andre måltidene.
Karin sa for siden:
Jeg (og mannen) har spist en del sånne poser. Det er flere fabrikater, noen ganger finner jeg flere ved siden av hverandre i en eller annen frysedisk.
Pleier ta den med 3,2 g pr 100 g. . .
Den smaker faktisk helt ok. Om man vil, slenger man på noe ost og sånt. Kanskje baconstrimler også. Vet ikke. Bruker det som lettvint grønnsakstilbehør når jeg ikke gidder noe annet. Mannen spiser det med glupende appetitt. Og da trenger han verken ris eller poteter.
Sugarpill sa for siden:
Jeg har visst ikke lett godt nok. Jeg var i den største butikken i området, men den dere nevner er jeg sikker på at de ikke hadde.
Hvor selges Eldorado? Har Spar, Rimi og Rema 1000 butikker i nærheten.
Hvordan deler dere opp en sånn pose? Blir det ikke ujevnt med gratengingreidenser og grønnsaker når man deler opp?
Dadda sa for siden:
Jeg fant min pose på Ica. Har ikke spist den enda.
"Blir det ikke ujevnt med gratengingreidenser og grønnsaker når man deler opp?"
Robyn sa for siden:
Neida, det er ikke noe problem. Åpner posen, heller ønsket mengde i et ildfast fat og setter i ovnen.
Dere skjønner det når dere åpner posen, veldig ukomplisert. (Men jeg er fryktelig dårlig på å forklare.)
Klarer ikke å huske hvem som fører Eldorado produkter, mulig jeg har kjøpt den på Ica Maxi. Men jeg er ikke sikker.
Pipp sa for siden:
Rema og spar her hvor jeg bor Landlord og eldorado...
Jeg synes det er en fin erstatning for poteter, ris og pasta jeg med ost over...nammis :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.