< Tilbake til oversikten

Noen gode råd?

Fredrikke sa for siden:

starter opp igjen etter ferie , men har noen spørsmål
har de siste årene vært flink til å trene, har jogga ett par -tre ganger i uka. da jeg starta på ketolysekur greide jeg ikke å følge opp treninga i det hele tatt. (hadde ingen krefter til det...) gikk på kur i 2 mnd.
nå vil jeg altså starte opp på kur men vil også trene .... Hva gjør jeg ?? har noen erfaring med ketolyse og trening??(joggeturene mine er på ca 30 minutter (5 km)

takknemlig for svar..:)

nalana sa for siden:

Passe på å ikke få for lite grønnsaker og for lite fett. Og så ville jeg kanskje begynt litt forsiktig med å heller gå raske turer den første uka, og så prøve å jogge igjen etter en stund. Det burde gå hvis du får i deg alt du trenger og er vandt til å trene fra før.
Dette var det jeg kom på, men regner med du får flere og utfyllende svar etter hvert.

Nille sa for siden:

Start opp med en slags intervall trening 3-5 min av hver f.eks. Løp litt, gå litt, løp litt, gå litt. Etterhvert øker du lengden/tiden du løper og minsker på gåingen.
[color=purple][/color]
Vitsen er at du skal venne kropppen din til løpingen, men ikke overanstrenge deg. Du skal ikke løpe så du blir helt "gåen" eller føler deg uvell og svimmel. Da kutter du ned på tiden du løper. Lytt til kroppen og øk på det du føler den tåler. Dette er veldig viktig. For å overanstrenge seg sånn at du blir uvell/svimmel kan være direkte farlig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.