< Tilbake til oversikten

Jeg har gått ned mer på en uke

Lovehandle sa for siden:

på denne kuren enn 5 uker på dagbladet sin 'litt lettere'-klubb. Jeg er superfornøyd :heia: og selv om det nå er mest vann, så skal jo det og bort :rolleyes:

Dadda sa for siden:

GRATULERER !!!!! Så flink du har vært.
:goodluck: Lykke til videre !!

wander sa for siden:

Gratulerer. :) Det er kjempemoro...

Mjaa74 sa for siden:

Gratulerer så mye! Må være utrolig motiverende å se slik nedgang!:heia:

Jeg starter kur idag og må si jeg er litt spent på hvordan det går. Er utrolig glad i sjokolade....
Hadde 1 speilegg, 50gr Brie og 50gr skinke til frokost, men savnet brød litt altså.:(

Gratulerer med nedgang - håper jeg kan se tilbake på det samme om 1 uke!!!

sma sa for siden:

Så flott! Gratulerer!! :heia:

lokkebiff sa for siden:

GRATTIS Tromsøjeinta!!!;) ;) ;)

Hyper sa for siden:

WOW!
Gratulerer!!:)

Lovehandle sa for siden:

Takk skal dere ha. Det er supermotiverende :D

willow sa for siden:

så bra!! JEg har også holdt på en uke og idag la noen en lapp på pulten min på jobb om at de ser jeg har tatt av litt :D

Gratulerer :D

Lovehandle sa for siden:

WOW så kooooselig gjort, og det er ihvertfall motiverende :stortsmil

Kristin1964 sa for siden:

Grattis:) Dette gjør meg bare mer sikker på at ketolyse- kuren er et riktig valg.

Stå på videre!

AKB sa for siden:

:heia: Gratulerer!!! Kjempebra og lykke til videre.:stortsmil

Torkil sa for siden:

Hei
hjertelig
Det er faktisk ikke bare vann, men også kroppens lager av karbohydrater og litt fett som er borte. Fremover er det fett som forsvinner, ikke noe annet. Det vil si premien for ø følge kuren er at det et fettet som forsvinner ikke noe annet. Gled deg. Et tips. Se billedene til Mentos. En god ide å ta billeder , selv om man ikke legger dem ut på nettet. De kan være god motivbasjon, når det evt. står stille en stund.
Se: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12198

Lykke til
Torkil :)

Lovehandle sa for siden:

hehe ja jeg har tatt bilder (etter at jeg så hennes bilder). Det er jo helt utrolig at det er så stor forskjell på så kort tid.

veitja sa for siden:

gratulerer! ;)

Hedda:) sa for siden:

Gratulerer så mye! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.