< Tilbake til oversikten

For ei tabbe

nettie sa for siden:

i kveld har jeg gjordt ei gedigen tabbe..skulle ta min vanlige helgakos--et glass med pepsi max...har drukket med god samvittighet å det ble både ett og to glass å plutselig oppdaga e at e har drukke vanlig pepsi....no har e ødelagt alt.....kor mye har ditte ødelagt for kuren min?....e som har vært så flink å påpasselig med all mat...blir så sint på me sjøl...........sukk:(:(:(:(:(

Nille sa for siden:

Gjort er gjort og spist er spist .... eller drukket er drukket - er vel mer riktig. Det er ikke noe å gjøre med. Det er ikke den helt store faren heller. Vekttapet vil kanskje stoppe opp noen dager og du vil nok gå ut av ketose. Men er der snakk om bare et glass eller to i løpet av bare noen få timer og du IKKE gjentar det eller fortsetter med andre sukkerholdige/høy karb ting, tror jeg ikke det gjør store skaden. Ødelagt alt har du iallefall ikke. Drikk mye vann, og pass ekstra på de neste par dagene. Fortsett som før, så går det nok bra skal du se.

Den største feilen er å tenkte at "nå har jeg ødelagt alt" og gå på en skikkelig karbe orgie !

Du har ikke ødelagt alt ! Forsett som før og det ordner seg ! :)

jeef-micro sa for siden:

Jeg tror ikke du har ødelagt så fryktelig mye. Dette var et uhell, så neste gang sjekker du flaska en ekstra gang før du drikker ;) Rekner med at du fort kommer i ketose igjen om du kommer ut av den :) Du vet hva du må gjøre, og som du sier så har du vært flink, så fortsett med det, og ikke la dette ødelegge motivasjon og lysten til å fortsette

Lylke til

:klem:

nettie sa for siden:

takk for trøstende ord...kommer ikke til å sprekke på grunn av den tabben men det er utolig irriterendes når jeg har vært så flink...skal være supernøye med karbene de neste dagene å trene masse,.....det hjelper tenker jeg...

jeef-micro sa for siden:

Bare ikke vær så superflink at du går for lavt på karbene da...det er heller ikke så lurt...

nettan sa for siden:

uff da..:( nedtur og iriterende!! men dette ødelegger ikke noe for deg, fortsett som før du:)

Bee sa for siden:

Det er ikke en gang sikkert at du har gått ut av ketose. For mange skal det mer til enn som så.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.