< Tilbake til oversikten

Starter på mandag ...

Mjaa74 sa for siden:

Hei alle sammen!:D

Nå har boka + stix ankommet og jeg starter kur på mandag. Det er første arbeidsdag etter ferien og litt enklere å unngå alle fellene... tror jeg,da!:rolleyes:
Savner litt ideer til mat, men skal tyvtitte litt i journalen til Gerd ( har tidligere lest at det ligger matoversikter der...)

Starter nå på 80 kg og satser på å komme med under 60. De tallene har ikke jeg sett etter å ha fått to barn. Begge svangerskap medførte +30 kg (mye vann) og kun 10 av de er borte.
Jeg tror kanskje jeg har det som er omtalt som insulinresistens= alt jeg legger på meg legger seg midt foran på magen. Skikkelig morsomt å se ut som om jeg er gravid....:mad:

Jeg lener meg på forumet og satser på å komme meg igjennom! Kanskje kokkekurs med Ketolysemat hadde vært tingen her på østlandet (Romerike)? Noen som vet om dette eksisterer, eller kan arrangere????

Gleruder meg til mandag (gleder+ gruer)!!!

Dadda sa for siden:

Lykke til Mjaa74!! Jeg har nå holdt på i 80+ dager og må si at det går bedre enn jeg fryktet. Har hatt veldig stor glede av dette nett-stedet og kjent meg igjen i det meste som er beskrevet her. Inspirasjon og informasjon har jeg også fått store mengder av :)
Er også av de som fikk det meste rundt magen (+brystene). Nå er jeg 18 cm mindre rundt midjen hvilket er en utrolig herlig følelse....jeg har faktisk fått en midje igjen :D :D Stå på og hold ut de første dagene som for mange er litt tunge. Dette greie du fint !

Kristin1964 sa for siden:

Hei!
Vil bare si lykke til! Jeg er i samme båt som deg - starter nemlig mandag jeg også:)

lokkebiff sa for siden:

Velkommen og lykke til begge to!!:blomster:

Dadda sa for siden:

Lykke til til deg også Kristin1964 !! Gleder meg til å lese om deres fremgang (nedgang:) )

Torkil sa for siden:

Hei
og hjertelig

Det er ikke planer om kokkekurs, men det kommer ketolysekurs i Oslo i høst. Det blir enten en erfaren ernæringsfyssiolog eller en lege som kommer til å holde kurs.

Jeg håper inderlig at du vil trives med ketolysekuren. Insulinresistensen vil forsvinne som dugg for solen når du er kommet i gang og din hormonsyklus vil raskt bli normalisert, så du har mye godt å se frem til i tillegg til vekttapet.

Som sagt mange ganger før. Ketolysekuren tilbyr mye mer enn bare vekttap, men kuren har en stor ulempe - den må følges ganske slavisk. Heldigvis er det store muligheter for nydelig mat og problemet med sult blir borte.

Lykke til

Torkil :)

geysirland sa for siden:

Lykke til på mandag. Blir spennende å følge med deg.:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.