L.S sa for siden:
Hun er 10,5 mnd, og spiser mye av den maten vi spiser til middag.. Men går det bra at hun ikke får i seg så mye karbohydrater som med "vanlig" mat? Hun spiser barnegrøt og brødskiver til de andre måltidene.
:)
L.S sa for siden:
Hun er 10,5 mnd, og spiser mye av den maten vi spiser til middag.. Men går det bra at hun ikke får i seg så mye karbohydrater som med "vanlig" mat? Hun spiser barnegrøt og brødskiver til de andre måltidene.
:)
Photobscura sa for siden:
Jeg tror ingen har godt av for mye raffinert mat, sukker, hvitt mel, stivelse etc. Heller ikke små barn!
Nille sa for siden:
:ja: Lindberg mat er bra for barn også !
Tusta85 sa for siden:
Datteren min på 2år spiser det samme som meg. Hun nekter nemlig å spise noe annet enn det samme som meg. Ingen forskjellsbehandling her i huset.
Hun får uansett sin dose med karbohydrater til de andre måltidene, dvs frokost, lunsj og kvelds. Hun får samme middag som meg, og hun ELSKER den maten. Spesielt fisken. :knegg:
L.S sa for siden:
Så bra! Deilig å slippe og lage egen mat til henne.. Og hun får jo de karboene hun trenger i de andre måltidene.
Tusen takk for svar!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.