< Tilbake til oversikten

Lavkarboseminarer i 2007 (Stavanger?)

janmesi sa for siden:

Hei alle sammen!

Håper dere har hatt en fin sommer ... selv har jeg skrudd av sommermodusen, og forbereder meg til en ny bokhøst. Lille Måne (for dere som ikke vet hvem jeg er, så er det da mitt bokforlag ...) - skal delta på alternativmessen i Stavanger i september (28. - 30.09).

Jeg tenkte kanskje det kunne vært interessant å arrangert et lite miniseminar i forkant av messen, i og med at jeg skal over til siddisbyen, med f.eks. 2-3 forskjellige foredragsholdere -> et seminar som retter seg like mye mot "menig-mann" som mot folk som jobber i helsevesenet, enten det være seg sykepleier, lege, ernæringsfysiolog, osv.

(Iset: Du er jo alltid så oppgitt over at "alt" hele tiden skjer i Oslo ... nå skal vi få til noe i Stavanger, eller hva?!?)

De som kan tenke seg å bidra, komme med innspill - eller være med på laget på en eller annen måte, bes melde seg til meg!!

// GOD "SOMMER" //

Nille sa for siden:

Jeg skal iallefall komme på seminaret om det blir noe !

janmesi sa for siden:

Deg har jeg hatt i tankene fra første stund ... :-)

Gleder meg veldig til å møte deg! Jeg skal uansett på messen i Stavanger, men er kjempekeen på å få til en happening i forkant som er ene-og-alene kosthold/ernæringsrettet (ikke engler og fargeanalyse) av
alternativmessen.

Hvor kunne vi avholdt noe slikt? På Sølvberget?

J

Nille sa for siden:

Ja, det er et mulig sted, eller et av hotellene muligens. Det spørs jo om hva det kan/skal koste da.
[color=purple][/color]
Hvor skal alternativ messen holdes ?
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

Iset sa for siden:

JAAAA!!!!!!!! I'm in! Bare veldig synd jeg ikke har gått ned alle kiloene mine pga. lavkarbo, ellers hadde det jo vært bra reklame. :lol:

Sølvberget er helt flott, det blir mye brukt som foredragslokaler og lignende. Ellers har de hatt mye kurs og slikt på de finere hotellene i byen. Hoteller har jo generelt ofte seminarer og kurs.

Siljevanilje sa for siden:

jeg kommer garantert. er det så skal holdes på folken? eller folkets hus?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.