< Tilbake til oversikten

Ned 30 kg med lavkarbo og ketolysekur

BiB sa for siden:

Ja, jeg flesker til jeg dere, og lager en liten tråd for å vise hvor stolt jeg er av innsatsen min!!

Denne uka var det 2,6 kg ned :eek: :D :D, og jeg har passert minus 30 kg siden 1. november. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å hold evekta og utskeielsen bestod av 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag, og hadde et platå på 8 uke rder jeg stod bom fast. Men nå.... ser det ut til å løsne igjen. 4,4 kg siden 10, juli er jeg svært godt fornøyd med.

Starta med Atkins, men har konvertert til Ketolysekuren. Ligger nok under anbefalt karbenivå, men det funker bra for meg. Så. Torkil, om du leser dette, håper jeg får være med i "klubben" selv om jeg har litt mindre grønt enn du anbefaler i en svært så god og interessant bok.

Beste hilsen BiB som snart er halvveis til målet!!

BiB sa for siden:

Ja, jeg flesker til jeg dere, og lager en liten tråd for å vise hvor stolt jeg er av innsatsen min!!

Denne uka var det 2,6 kg ned :eek: :D :D, og jeg har passert minus 30 kg siden 1. november. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å hold evekta og utskeielsen bestod av 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag, og hadde et platå på 8 uke rder jeg stod bom fast. Men nå.... ser det ut til å løsne igjen. 4,4 kg siden 10, juli er jeg svært godt fornøyd med.

Starta med Atkins, men har konvertert til Ketolysekuren. Ligger nok under anbefalt karbenivå, men det funker bra for meg. Så. Torkil, om du leser dette, håper jeg får være med i "klubben" selv om jeg har litt mindre grønt enn du anbefaler i en svært så god og interessant bok.

Beste hilsen BiB som snart er halvveis til målet!!

Alyssa sa for siden:

Gratulerer kjempemasse, fantastisk!! :heia: :heia:

BiB sa for siden:

Tusen takk, det kjennes helt fantastisk også :D

Bee sa for siden:

Helt utrolig!! Gratulerer så mye BiB! Du er kjempedyktig!!!

Georgine sa for siden:

Det du gjennomfører er rett og slett en bragd :heia: :heia: :heia:

Gratulerer så mye med - 30 kg, det er deg så utrolig vel unt at dette fungerer så bra for deg. :klem:

Chajah sa for siden:

Så flink du er! :D

Blir så motivert av å lese om alle dere som er på god vei eller har klart målet

reidun50 sa for siden:

Heia BiB!!! :_plystre:
Du er virkelig en av de som inspirerer her inne!:)
Tenk at du klarte å holde ut i ÅTTE uker, godt å se at det er flere som står stille, men at det løsner igjen. En må bare ikke gi opp.
Takk for inspirasjonen, og lykke til videre. :goodluck:

Photobscura sa for siden:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
:heia:

BiB sa for siden:

Tusen takk for gode ord, dere!!
Hvor tror dere jeg henter inspirasjon når det butter?? Jo, det er her i forumet, det!!

Klem fra BiB

BiB sa for siden:

Tusen takk for gode ord, Reidun50!!

Ja, det er utrolig viktig å la kroppen jobbe, også når det går sakte!! Det var ikke enkelt, det platået, men heldigvis krympet kroppen godt, og det hjalp!!

:D :D :D

stinasol sa for siden:

Kjempe bra jobbet :heia:

BiB sa for siden:

Takk for det!! Du var en av dem jeg tidlig la merke til på forumet, og du har vært en av inspirasjonskildene mine, takk for det :)

LilleRosin sa for siden:

Så utrolig bra! Gratulerer så mye!!! :klem:

Tussa sa for siden:

Flinke, tøffe BiB! Både som har lagt ned en slik stor innsats, bitt sammen tennene ved langvarig stillstands og som jobber med sine indre sabotører.

Fru R sa for siden:

Kjempe bra !!

En slik tråd er på sin plass med dine resultater !!

Nå må bare tickeren oppdateres så er du godt på vei i neste 30 kg.

:D :D

Fortsatt masse lykke til !!

Stor klem

Fru R sa for siden:

Kjempe bra !!

En slik tråd er på sin plass med dine resultater !!

Nå må bare tickeren oppdateres så er du godt på vei i neste 30 kg.

:D :D

Fortsatt masse lykke til !!

Stor klem

sjokoman sa for siden:

WOW.
Du er kjempeflink og til STOR inspirasjon for oss andre her.
Og viser at det er viktig å ikke gi seg.
Stå på:) :) :) :)

Trolljenta sa for siden:

Gratulerer :)
Du har all grunn til å være stolt av innsatsen ja, kjempeflink er du
:klem:

lokkebiff sa for siden:

Hatten av, og nesen er helt nede i støvet...
For å si det med følelser: Fy FAAAAN du e RÅÅÅÅ!!!!! :heia:
Og æ e MÆKTI IMPONERT!!!! :_punk:
[color=indigo][/color]
Som jeg nevnte tidligere; Er det noen jeg unner å lykkes,
og er det noen jeg har tro på at skal lykkes,
ja da er det DEG min venn!!!:love:
[color=darkorchid][/color]
Rett og slett FANTASTISK!!!!:ja:
[color=darkorchid][/color]
KJÆMPEKLÆM tel KJÆMPEFLINKE DU!!!!:blomster:

BiB sa for siden:

Tusen takk for gode ord og hilsner, alle sammen!!

De indre sabotørene har fått snylte på meg lenge nopk, nå er det slutt!! De skal møte hard motstand når de prøver seg!!

Klem fra BiB

BiB sa for siden:

Tusen takk for oppmuntringer, også til å være stolt. Det er liksom ikke det jeg har fått høre før. Så nok en gang, tusen takk:)

BiB sa for siden:

Kjære, kjære nabo og venn!!

Det gjør så utrolig godt å få slike ord!! Du har jo møtt meg, og da er det ekstra artig!! Og så få sånne ord fra ei som sjøl ha oppnådd så mye, da!! TUUUSEN takk :D

Sidne vi ikke fikk dte til i dag, håpe rjeg på treff i morgen el torsdag.

Varm og stor klem til Yndlingsbiffen (du går indrefilet og etrecote en høy gang!!)

lokkebiff sa for siden:

:eek: WOW!!!!!!!:eek:
[size=3][/size]
Tuuuuuusen takk!!!!!!:o :o :o

BiB sa for siden:

:) :ja:

Maxxx sa for siden:

Fenomenalt resultat! Gratulerer!

BiB sa for siden:

Takk for det!!

Kom i skade for å lage 2 tråder, så du e rnokså ensom sammen med Fru R her, de "andre" er i dne andre tråden :p Har bedt om at denne slettes.

blyanten sa for siden:

Gratulerer med superduper innsats BiB. Dette fortjener du virkelig!
[color=#0000ff][/color]
:) :) :)

Nille sa for siden:

Tråder er slått sammen ! :D

hegekat sa for siden:

Gratulerer!

Du er jammen en tålmodig sjel, og unner deg en like fin reise på resten!
Og husk du er en inspirasjon for oss nye her! Takk!

Labomba sa for siden:

Helt utrolig!!!!
Det er bare fantastisk. Du har det sikkert utrolig bra med deg selv nå, og det har du all grunn til.
Helt fantalorisk flott!
Håper du har kjøpt deg en fin kjole:rolleyes: , og noe som passer til.
Ut og vis deg frem, heldige du. ;)

veitja sa for siden:

Gratulerer :D
Så herlig følelse det må være å klare å gå ned så mange kilo.
Jeg beundrer dere alle som har klart å gå ned så masse i vekt.
Og så fint at dere deler det videre, dere er en fin inspirasjon :)

BiB sa for siden:

Tusen takk for koselig hilsen!!

Takk for det, det er hyggelig om jeg kan inspirere :)

:D Tusen takk for koselig hilsen!!

Jeg har kjøpt meg en svart linkjole, til like under under knærne, som jeg skal bruke m svarte tights og mine laange sorte støvletter til (like under knærne de også). Snittet er så kult, litt utstående lommer som gir et optisk bedrag: De som har sett den sier at lommene gjør at de tror det er lommene og ikke hoftene mine som gjør at kjolen står litt ut over hoftene :p Så har jeg kjøpt stooore sølvringer til ørene og et sølvfarget smykke som passer til og som legger seg pent mellom puppene. Man skal fremheve de "fordelene" man har ;)

Tusen takk for koselige ord!! Det er alldeles herlig!! Og så lett det tross alt har vært, når jeg ser litt stort på det!!

klem fra BiB til dere

BiB sa for siden:

Tusen takk for hjelpen!!

Nena sa for siden:

Utrolig imponerende og ikke minst motiverende... du fortjener virkelig masse :blomster: - fordi du er en slikt raust og deltakende person :klem:!

BiB sa for siden:

:roert: Tuuusen takk, dette var gode ord!!

Klem fra meg

Ingis-37 sa for siden:

WOW !! Så utrolig flink du er!

Kjempeimponert:heia::heia:

-Ingis

kelly sa for siden:

For et fantastisk resultat du har oppnådd til nå, gratulerer så mye :heia: :heia: Det må føles helt utrolig deilig :love: Du motiverer stort :klem:

01jun07 sa for siden:

Gratulerer!! Synes at fok som deg er en stor inspirasjon.
Sliter nå med stagnasjon på 3 uka, STOR honnør til deg som holder gjennom 8 uker, og FORTSATT står på!

Titti sa for siden:

Wow, så flott, gratulerer så mye! :D

BiB sa for siden:

Tusen takk!!

Og tusen takk til deg også!! Dere kan tro det motivere rvidere med så mange gode ord og trivelige besøk!! :)

BiB sa for siden:

Tusen takk for det!!

Ikke gi opp!! Jeg tenkte at kroppen min var som et strå (vel, vel :o ), i den forstand at stråene i perioder vokser fort, for så å "slå knute på seg" gjennom å stå stille en periode. Det er det som gjør at de ikke knekker i stormen. Så hold ut, dette virker om du er tro mot opplegget!!

klem fra meg :)

Tusen takk til deg også!!

BiB sa for siden:

... og der er du også, jo :) Tusen takk for koselige ord og "heia" !!

Klem fra meg

Trixie sa for siden:

Wow! Kjempebra! :heia: :heia:
Det er jo bare så motiverende for andre å lese om at du ikke har gitt opp selv etter så lang stagnasjon! :)
Stå på, dette går rette veien! :heia:
Trixie :)

Torkil sa for siden:

Hei
Det er mange veier å gå når man skal slanke seg så alle får være med i "klubben" uansett. Jeg er glad på andres vegne uansett om de har brukt den ene eller den andre kur. Det er dog en stor glede og inspirasjon for meg når noen får det til med ketolysekuren.:o

Vennlig Hilsen og en stor gratulasjon fra

Torkil :D

BiB sa for siden:

Tusen takk for anerkjennelse og gode ord!!
:)

Hei og tusen takk for at du tok deg en tur innom!!

Det er så godt at det finnes leger som deg - og min fastlege- som er åpne for nettopp at det er "mange veier til Rom". Og utrolig bra at lavkarbotilnærmingen ikke lenger avfeies som sprøyt på impuls.

Jeg har fått mamma med på dette (diabetes 2) og hun har fått et nytt liv, nå skal "reservemammaen" min også begynne:D . Håpet er å få med pappa også, han veier mer enn jeg gjør. Nå venter vi bare på nye forsyninger av Ketolysetabletter. Det gode er at selv om veien til mål fortsatt er lang ser den ikke uoverkommelig ut. God og nok mat! Utrolig helsegevinst og stadig lavere vekt. Bedre enn det berømmelige "Kinderegget" i reklamen dette.

Tusen takk for at du har skrevet boken og har så fin nettbutikk :ja:

Lemen sa for siden:

Så ikke skrytetråden før nå jeg, (men jeg leste det jo i dagboken din i går ;)) jammen har du grunn til å skryte av deg selv!

Kjempebra jobbet BiB, synes det er kjempeinspirerende å leses innleggene dine!

Gratulerer med -30 kg!

:heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

BiB sa for siden:

Tusen takk for at du også tok turen innm her, da, Lemen!! Det går da riktig så bra med deg også!!

klem :)

Gerd sa for siden:

Ja BiB... Gratulerer, gratulerer, gratulerer....
Du er helt super!!!
Tenk på det du har prestert til nå. Det vektapet ditt tilsier 60 pakker tine meierismør!
[color=darkgreen][/color]
Du er rett og slett helt rå!!
[color=darkgreen][/color]
Skryt av deg selv, og vær stolt!!! Det har du all grunn til!!!!

Robyn sa for siden:

Tenk, over 30 kg.

Det er en prestasjon det virkelig står respekt av.

Du er en viktig motivator og inspirasjonskilde for mange av oss, du har gitt meg troen på at jeg også kan nå mitt mål.

Takk for at du er du, og grattis med fenomenal innsats!!!

Ser jeg er sent ute, men denne tråden har av en eller annen grunn gått meg litt hus forbi.

xtra sa for siden:

Gratulerer, BiB!
Jeg beundrer virkelig tålmodigheten og standhaftigheten din.
Gode ønsker med i kampen mot resten av kiloene også!

BiB sa for siden:

Tusen takk Gerd!!

Og dessuten: Tusen takk for at du laget din 15-kg's tråd som inspirerte og gav mot til å starte denne tråden, de indre sabotørene lurer ofte like under overflaten når jeg tillate rmeg å kjenne på at jo, jeg har vært flink og standhaftig til nå!!

Klem fra BiB

BiB sa for siden:

Kjære Robyn og Extra!!

Tusen takk for gode ord til videre oppmuntring!! Og Robyn, det er slett ikke for sent:)

Det har vært en sann opptur, selvsagt med noen oppoverbakker også, det å endelig erfare at kroppen min og jeg kan samarbeide, og at mye av overvekten skyldes feil kunnskapsgrunnlag: Troen på mye grovt brød, grønnsaker, frukt og magert pålegg. Nå koser jeg meg med proteinrik og fet mat, litt gønt og kiloene forsvinner. Når nådd målet blir det mer grønt og sannsynligvis et Fedon-insirert kosthold.

Beste hilsen BiB som har fått en flott start på dagen takket være deres og Gerd sitt innlegg som møtte meg da jeg logga meg på:D

Charmtassen sa for siden:

Gratulerer med et flott resultat så langt BiB. Det er utrolig godt jobba! :klem:
Har jo vært innom dagboka di tidligere og skrevet litt, men tenkte det var greit å skrive inn noen go'ord her også ;)
Lykke til videre nedover, og takk for at du drar oss andre med deg! :D

BiB sa for siden:

Å, en god ting som ros tror jeg ikke man kan få for mye av!!
klem fra meg

safran sa for siden:

Wow. Jeg er offisielt imponert. Og enda mer inspirert.

BiB sa for siden:

:D Takk!!

reidun50 sa for siden:

Tøffe du!!! :_plystre:
Kjempetøff er du, og en god motivator og inspirator!!!
Lykke til videre. :goodluck:

Har en følelse av at jeg kommer til å være her en stund, for dette går sakte, og jeg kommer nok til å trenge deg.

BiB sa for siden:

Takk for gode ord!!

Det er godt vi er her for hverandre, når vi trenger det!!

klem fra BiB osm også kommer til å være her lenge :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.