Ja, jeg flesker til jeg dere, og lager en liten tråd for å vise hvor stolt jeg er av innsatsen min!!
Denne uka var det 2,6 kg ned :eek: :D :D, og jeg har passert minus 30 kg siden 1. november. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å hold evekta og utskeielsen bestod av 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag, og hadde et platå på 8 uke rder jeg stod bom fast. Men nå.... ser det ut til å løsne igjen. 4,4 kg siden 10, juli er jeg svært godt fornøyd med.
Starta med Atkins, men har konvertert til Ketolysekuren. Ligger nok under anbefalt karbenivå, men det funker bra for meg. Så. Torkil, om du leser dette, håper jeg får være med i "klubben" selv om jeg har litt mindre grønt enn du anbefaler i en svært så god og interessant bok.
Beste hilsen BiB som snart er halvveis til målet!!
Ja, jeg flesker til jeg dere, og lager en liten tråd for å vise hvor stolt jeg er av innsatsen min!!
Denne uka var det 2,6 kg ned :eek: :D :D, og jeg har passert minus 30 kg siden 1. november. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å hold evekta og utskeielsen bestod av 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag, og hadde et platå på 8 uke rder jeg stod bom fast. Men nå.... ser det ut til å løsne igjen. 4,4 kg siden 10, juli er jeg svært godt fornøyd med.
Starta med Atkins, men har konvertert til Ketolysekuren. Ligger nok under anbefalt karbenivå, men det funker bra for meg. Så. Torkil, om du leser dette, håper jeg får være med i "klubben" selv om jeg har litt mindre grønt enn du anbefaler i en svært så god og interessant bok.
Beste hilsen BiB som snart er halvveis til målet!!
Heia BiB!!! :_plystre:
Du er virkelig en av de som inspirerer her inne!:)
Tenk at du klarte å holde ut i ÅTTE uker, godt å se at det er flere som står stille, men at det løsner igjen. En må bare ikke gi opp.
Takk for inspirasjonen, og lykke til videre. :goodluck:
Ja, det er utrolig viktig å la kroppen jobbe, også når det går sakte!! Det var ikke enkelt, det platået, men heldigvis krympet kroppen godt, og det hjalp!!
Hatten av, og nesen er helt nede i støvet...
For å si det med følelser: Fy FAAAAN du e RÅÅÅÅ!!!!! :heia:
Og æ e MÆKTI IMPONERT!!!! :_punk:
[color=indigo][/color]
Som jeg nevnte tidligere; Er det noen jeg unner å lykkes,
og er det noen jeg har tro på at skal lykkes,
ja da er det DEG min venn!!!:love:
[color=darkorchid][/color]
Rett og slett FANTASTISK!!!!:ja:
[color=darkorchid][/color] KJÆMPEKLÆM tel KJÆMPEFLINKE DU!!!!:blomster: :klem:
Det gjør så utrolig godt å få slike ord!! Du har jo møtt meg, og da er det ekstra artig!! Og så få sånne ord fra ei som sjøl ha oppnådd så mye, da!! TUUUSEN takk :D
Sidne vi ikke fikk dte til i dag, håpe rjeg på treff i morgen el torsdag.
Varm og stor klem til Yndlingsbiffen (du går indrefilet og etrecote en høy gang!!)
Helt utrolig!!!!
Det er bare fantastisk. Du har det sikkert utrolig bra med deg selv nå, og det har du all grunn til.
Helt fantalorisk flott!
Håper du har kjøpt deg en fin kjole:rolleyes: , og noe som passer til.
Ut og vis deg frem, heldige du. ;)
Gratulerer :D
Så herlig følelse det må være å klare å gå ned så mange kilo.
Jeg beundrer dere alle som har klart å gå ned så masse i vekt.
Og så fint at dere deler det videre, dere er en fin inspirasjon :)
Takk for det, det er hyggelig om jeg kan inspirere :)
:D Tusen takk for koselig hilsen!!
Jeg har kjøpt meg en svart linkjole, til like under under knærne, som jeg skal bruke m svarte tights og mine laange sorte støvletter til (like under knærne de også). Snittet er så kult, litt utstående lommer som gir et optisk bedrag: De som har sett den sier at lommene gjør at de tror det er lommene og ikke hoftene mine som gjør at kjolen står litt ut over hoftene :p Så har jeg kjøpt stooore sølvringer til ørene og et sølvfarget smykke som passer til og som legger seg pent mellom puppene. Man skal fremheve de "fordelene" man har ;)
Tusen takk for koselige ord!! Det er alldeles herlig!! Og så lett det tross alt har vært, når jeg ser litt stort på det!!
Gratulerer!! Synes at fok som deg er en stor inspirasjon.
Sliter nå med stagnasjon på 3 uka, STOR honnør til deg som holder gjennom 8 uker, og FORTSATT står på!
Ikke gi opp!! Jeg tenkte at kroppen min var som et strå (vel, vel :o ), i den forstand at stråene i perioder vokser fort, for så å "slå knute på seg" gjennom å stå stille en periode. Det er det som gjør at de ikke knekker i stormen. Så hold ut, dette virker om du er tro mot opplegget!!
Wow! Kjempebra! :heia: :heia:
Det er jo bare så motiverende for andre å lese om at du ikke har gitt opp selv etter så lang stagnasjon! :)
Stå på, dette går rette veien! :heia:
Trixie :)
Hei
Det er mange veier å gå når man skal slanke seg så alle får være med i "klubben" uansett. Jeg er glad på andres vegne uansett om de har brukt den ene eller den andre kur. Det er dog en stor glede og inspirasjon for meg når noen får det til med ketolysekuren.:o
Hei og tusen takk for at du tok deg en tur innom!!
Det er så godt at det finnes leger som deg - og min fastlege- som er åpne for nettopp at det er "mange veier til Rom". Og utrolig bra at lavkarbotilnærmingen ikke lenger avfeies som sprøyt på impuls.
Jeg har fått mamma med på dette (diabetes 2) og hun har fått et nytt liv, nå skal "reservemammaen" min også begynne:D . Håpet er å få med pappa også, han veier mer enn jeg gjør. Nå venter vi bare på nye forsyninger av Ketolysetabletter. Det gode er at selv om veien til mål fortsatt er lang ser den ikke uoverkommelig ut. God og nok mat! Utrolig helsegevinst og stadig lavere vekt. Bedre enn det berømmelige "Kinderegget" i reklamen dette.
Tusen takk for at du har skrevet boken og har så fin nettbutikk :ja:
Ja BiB... Gratulerer, gratulerer, gratulerer.... Du er helt super!!! Tenk på det du har prestert til nå. Det vektapet ditt tilsier 60 pakker tine meierismør! [color=darkgreen][/color] Du er rett og slett helt rå!! [color=darkgreen][/color] Skryt av deg selv, og vær stolt!!! Det har du all grunn til!!!!
Og dessuten: Tusen takk for at du laget din 15-kg's tråd som inspirerte og gav mot til å starte denne tråden, de indre sabotørene lurer ofte like under overflaten når jeg tillate rmeg å kjenne på at jo, jeg har vært flink og standhaftig til nå!!
Tusen takk for gode ord til videre oppmuntring!! Og Robyn, det er slett ikke for sent:)
Det har vært en sann opptur, selvsagt med noen oppoverbakker også, det å endelig erfare at kroppen min og jeg kan samarbeide, og at mye av overvekten skyldes feil kunnskapsgrunnlag: Troen på mye grovt brød, grønnsaker, frukt og magert pålegg. Nå koser jeg meg med proteinrik og fet mat, litt gønt og kiloene forsvinner. Når nådd målet blir det mer grønt og sannsynligvis et Fedon-insirert kosthold.
Beste hilsen BiB som har fått en flott start på dagen takket være deres og Gerd sitt innlegg som møtte meg da jeg logga meg på:D
Gratulerer med et flott resultat så langt BiB. Det er utrolig godt jobba! :klem:
Har jo vært innom dagboka di tidligere og skrevet litt, men tenkte det var greit å skrive inn noen go'ord her også ;)
Lykke til videre nedover, og takk for at du drar oss andre med deg! :D
Det er godt vi er her for hverandre, når vi trenger det!!
klem fra BiB osm også kommer til å være her lenge :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.