< Tilbake til oversikten

Proteinpulver

hegekat sa for siden:

Hvordan pulver bruker og hva er det minst karber iog hva er dere mest fornøyd med!

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et slag med vaniljesmak eller banan, men er usikker på hvilket som har lite karber i seg!

Sascha sa for siden:

Hei !

Jeg har noe som heter ProZyme fra tech nutrition. Det inneholder bare o,6 kh pr 100g. Jeg har sjokoladesmak, det er ok, ikke veldig godt, men helt greit. En servering, 40g pulver inneholder hele 36g proteiner og bare 0,2g kh

Nille sa for siden:

... har også ProZyme. Med vaniljesmak. Bruker det stort sett til pannekaker !
Bruker nøytralt uten smak til baking & sånn..

Elanessë sa for siden:

Har en stor boks kjøpt på helsekost... husker ikke merket. Men det er med nøytral smak da, for bruker det bare i baking.

Iset sa for siden:

Det som er best på smak er visstnok Protein Delite. Og siden godeste Lindberg selger det, kan det da ikke være så ille? Jeg skal bestille meg to bokser (jordbær og sjokolade) i morgen. Får ikke i meg så mye proteiner via kostholdet så jeg kommer til å drikke 1-2 shaker hver dag.

hegekat sa for siden:

Takk for svar til dere!

Var innom ei nettside i går, og kjøpte en boks der...men ingen av dem dere anbefaler og den har 2 kar pr 100 g. Kjøpte en liten boks....så får se om den faller i smak!

Takk for tips!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.