< Tilbake til oversikten

næringsinnhold i bacon?

nellie sa for siden:

noen som vet? står ikke på pakkene joooo:(

Gamla sa for siden:

Hei Nellie!
Her, på linken under, finner du det og mye mer!;) Ellers håper jeg at du har lest boken. Går ut fra at det står der også.
Lykke til videre!:)
www.lavkarbo.no/matvaretabell/egg-kjott

nellie sa for siden:

takktakk:) jeg har lest flere bøker egentlig. noe spesielt jeg burde visst som jeg ikke vet siden jeg stilte det spørsmålet?

Gamla sa for siden:

Siden det står at du er på Atkins fase en (induksjonen?), bør du forholde deg helt til Atkins bok og teori. (Den norske utgaven av Atkins skal visstnok innheholde endel feil.:mad: ) Les litt rundt her i forumet og hent også mange gode råd av personer som går på Atkins. (Nille er eksperten!) Ikke bland teoriene! Selv om det er mange flotte lavkarbo kurer/kosthold er det alltid en viss forskjell. ;)
Jeg har ikke Atkins bok nå, så jeg vet ikke hva den inneholder.

nellie sa for siden:

jeg skjønner. men har det noe med bacon å gjøre?
må bare sjekke her:)

Gamla sa for siden:

Nei bacon kan du trygt spise. Den inneholder, som du vel alt har sett 0 g karbohydrater.
Les boken om igjen og hent mer informasjon fra forumet her.: forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=7

nellie sa for siden:

var det jeg tenkte meg;) Tror jeg spiser ganske etter boka om dagen. bortsett fra litt mer enn 1 ss rømme daglig, innimellom, glasset med pepsi max jeg unner meg, barer innimellom + treninga da.
Det var kanskje mye "bortsetter" Men er i ketose og sånn, så da er jeg fornøyd.
Takk for hjelpen:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.