Noen som har bestilt herfra? Noe som er OK for oss som går på Ketolyse kur???
Det var jo mye godt der med lite karbo ser jeg, men portoen til Norge var jo på 29,50 pund. Det vil vel si ca. 350 kroner??? :eek: Om man skal bestille derfra, så kan det kanskje være lurt å bestille noe når man først bestiller......
Husk på at det skal betales toll av alt du innfører som har en verdi over kr. 200.
Med toll og frakt kan dette bli en dyr forsendelse. Kan du imidlertid få det sendt til en adresse i Danmark eller Sverige er tollgrensen en helt annen.
Dette til din orientering
Har ikke hørt at det finnes slike nettbutikker her i Norge.
Det nærmeste du kommer er denne i Danmark. www.dialife.dk/shop/
Flere i dette forum har kjøpt derfra. Frakten blir mindre og jeg tror at Lisbeth (som driver nettbutikken) gjerne pakker tingene som present slik at verdien ikke blir opplyst. Du kan ikke bestille direkte gjennom hjemmesiden ettersom du bor i Norge, men skriv en mail til henne og forhør deg. Hun er meget imøtekommende.
Jeg fant proteinpulver, johannesbrødkjernemel, stevia, kokosolje og soyaflaker som jeg kjøpte...og noe sukkerfritt godis....sjokobarer og sjokolade, og lakris!
Nei, jeg tenkte litt på sånn de har på den danske linken og Megastore, f.eks. syltetøy og tortilla lefser. De hadde vel også andre matvarer.
Men takk for tipset i hvertfall, hegekat!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.