Har noen kjappe spm- håper dere har tid til og svare...:)
Ser dere spiser cherry tomater- er det mindre karb i de enn vanlige tomater?
Hvor mange kan man spise til vært måltid?
( finner de ikke i tabellen)
Kan man spise ca 15- 20 hassellnøtter i løpet av en dag, med tanke på ketose?
Må ha noe og tygge på...
jeg opplever ikke å være varm- heller kald, jeg er veldig forsiktig med karb
Dette har jeg spist i dag
2 stekte egg med 4 bacon skiver, hadde litt ost på eggene+ bittelitt ketchup. og 4 ss med bønner i tomatsaus, agurk og 4 cherrytomater
Luns: 1 kyllingfilet med tine kremost med urter, inne i kyllingen, ikke mye, kanskje en ss+ litt dressing
Middag: 1/2 lite blomkål hodet, laget som jukseris, men med litt brokoli, kremfløte, og kylling grillpølse-litt mer enn en halv. cherry tomat 3 stk og agurk- kanskje 6 skiver, litt tykke
Litt fysen her: tok noen skjeèr med kremost(kirsebær) med hasselnøtter oppi-
kvelds: spekeskinke og taffel ost med skinke
Og nå, fysen igjen. baconsvor
Drikker masssse vann og glass med pepsimax- er på mitt tredje nå hittil i dag....
Og nå vil jeg vite hva dere tenker...(gruer meg)...he he he
Heisann. Skal svare så godt jeg kan. Mine svar i rødt:
Normalt å være fysen i starten. Kroppen prøver å protestere. Jeg maula en del ost i begynnelsen når jeg fikk "flagene".
Når du får produkta og kan begynne med tablettene, så vil du oppleve at suget forvinner etterhvert. :)
Når det gjelder hva du har spist, så ser det helt greit ut, det. :) Det er viktig at du spiser deg mett til hvert måltid, ikke overmett. Og at du spiser når du er sulten. Da blir man heller ikke så fysen mellom måltidene, er min erfaring. :)
Kanskje du bør vurdere å starte ETTER du har lest boken. De første dagene vil du merke sult, men følger du kuren "etter boken" vil sulten forsvinne raskt på et par dager. De par dagene du er sulten, spiser du når du er sulten, MEN bare "lovlig" mat.
Du kan evt starte med 30 min daglig mosjon inntil du får lest boken, da er du inne i rutinen når du starter på kuren.
Uansett hva du velger!
Lykke til
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.