Dette er en oppskrift fra EAT - helt genial spør du meg :D Den kan brukes som tilbehør til fisk, kjøtt og kylling. EAT anbefaler 1 ss (kvinner) eller 2 ss (menn) pr. servering. Det høres kanskje lite ut, men det er mektige saker dette.
Denne er yammy! :)
Men sant, man klarer ikke så mye av den. Så jeg som er alene lager halv porsjon så det ikke skal bli surt før jeg er kommet halvvegs i salaten.
Ser veldig godt ut! Mon tro om det funker med bare majones og ikke rømme? (Ikke fordi rømme ikke er godt, men meieriprodukter funker jo ikke så bra for noen av oss) - skal i alle fall teste!
Spørs om du ikke måtte funnet noe som gjorde majones - rømme + X mer fluffy enn bare majones? Men smaken er jo forskjellig.. Rømme som er syrnet er vel hakket bedre enn om man skulle brukt kremfløte som i Waldorfsalat, men om rømme også er problematisk så hjelper det jo ikke.. :o
Kanskje du kan bruke toppen av en kokosmelkboks og blande i majonesen . kan bli kokosmajo-smak, da?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.