< Tilbake til oversikten

Da er Ziggy-lappene i ovnen!

Kokosbolla :o) sa for siden:

Har laget nøtte muffinsene og likte dem :o)
Nå står lappene for tur og jeg har lyst å lage appelsin rømme muffinsene også :o)
Skal ut på langtur imorgen så da er det greit å ha noe å spise på veien - som de lappene så jeg ikke faller for fristelsen å spise pølse eller muffins...Farlig !!

Synes faktisk det er litt stress å dekke karbobehovet gjennom grønnsaker. Jeg spiser for lite enda jeg spiser godt med grønnsaker. Men utover dagen så ser jeg at det er lite karbiser jeg får i meg. Men jeg skal prøve å holde meg til 15 som er målet.

De var ok - håpet på litt anderledes enn en svampete eggeoste konsistens ;)

Men mens dem var i ovnen så kastet jeg meg over frokostpannekakene til Gerd og dem smakte knalldigg !! Men dem så ut som eggerøre :mad:
Så jeg prøver noe nytt - tok resten oppi panna på lav varme med lokk over så toppen ble stekt. Tenkte jeg skulle avkjøle den så den ble litt fast og se om det ble bedre....

PERFEKT !!!!
Det ble som en stoooor pannekake som smaker himmelsk.
Syntes den lukta vondt og hadde ikke store forhåpninger, men der tok jeg feil....:D

Elanessë sa for siden:

Jeg syns det ble for mye "egg" om dere skjønner... når jeg vil ha det så lager jeg omelett :p Noen forlag om hva jeg burde gjøre da? Tilsette noe mer kornete som er lov?

nettan sa for siden:

Kunne du skrevet en oppskrifften til meg?

Hei Nettan...

Her er linken til oppskriften :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.