< Tilbake til oversikten

Nå har jeg "slukt" ketolyseboka til Torkil. . .

Karin sa for siden:

. . . men det gjør jo ikke så mye, for det var jo ikke så mange karber i den!

Hentet den på posten i morges, og satt på altanen på en av Bergens svært skjeldne godværsdager og leste. Ble ferdig i løpet av dagen!

Greit, jeg har sagt før at jeg er innbarka Atkins'er, men at jeg syns det kunne vært greit å få andre til å fortelle, få tingene forklart på en annen måte. Jeg er jo vant til sånt i jobben min som lærer - må jo som oftest finne sånn 15-20 ulike måter å forklare ting på for at de fleste skal få stoffet med seg. ..

Det som imponerer meg stort, er at Torkil kan si på 4 setninger det Atkins bruker 4 sider på. Han sier ting så kort og greit!

Og som jeg sa et annet sted: Det at han gidder komme til oss og svare på spørsmål når han helt sikkert ikke har tid - - -

Klart at for meg som gammel Atkins'erer var det ikke de helt store nyhetene der, men ett og annet var det da likevel i måten å se ting på. Og det inspirerte meg virkelig!

Hatten av for Torkil. Skriver utrolig godt, og svarer til og med på spørsmål - ikke bare på eget forum, men på vårt også!

Jeg går inn i ketolysekur (eller Atkins induksjon eller hva man nå måtte kalle det) på mandag. Har stabilisert meg i halvannet - 2 år nå, og nå kjører jeg en Torkil for å få med meg de siste kiloene!

reidun50 sa for siden:

Ja godt det ikke var så mange karboer der!!!:D
Lykke til, har tro på at dette - over tid virker. har nå tatt av 7 kilo på to måneder og med en stillstand i fire uker og stor fest er jeg fornøyd!!
Lykke til!:)

safran sa for siden:

Jeg venter spent på å få den i posten!

Hedda:) sa for siden:

Lykke til, Karin. :) Hvor mange kilo skal du ned?

Karin sa for siden:

Har gått ned 37 kg før med Atkins. Skal nå ned de siste 7-10 kg.

Jeg tror dette skal gå kjempefint!

Torkil sa for siden:

:) Hei
Takk for de fine ord.
Slank med ketolysekuren er med vilje skrevet kort og lettleselig. Det er meningen boken skal fungere som en bruksanvisning - også for dem som ikke har 4444 innlegg på lavkarbo.no.

Lykke til med ditt prosjekt.

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.