< Tilbake til oversikten

Hjeeeeelp!

Trolla sa for siden:

Er det virkelig mulig å plutselig gå opp nesten 3 kilo!!!!!!

jeg vet at man kan gå opp litt når man har mens men 3 kilo????:eek:

Sascha sa for siden:

Det høres litt mye ut, men jeg synes selv jeg varierer med en kg nesten fra dag til dag...

BiB sa for siden:

Ja, det kan man:) Legevikaren jeg var hos forrige uke sa at vekta kan svinge inntil 3-4 kg i løpet av en uke. Ikke vær ensidig forkusert på vekta. Bruk helle rkreftene på å tenke positivt, fokusere på å spise riktig og det å mosjonere litt hver dag, tilpasset din form.

klem fra BIB

Trolla sa for siden:

Takk BIB, jeg får neste panikk her altså. jeg har det måntlige og normalt bruker jeg gå opp litt da, men nesten 3 kilo, det tok liksom pusten fra meg:( . jeg er veldig streng med hva jeg spiser og ser til at jeg får nok grønnsaker hver dag. Kan ikke skjønne at jeg skulle overskredet 15 g karbohydrater for dag heller. Jeg har ei hærlig lita tulle på 2 år så dagene mine er aktive og jeg sykler mye siden hun elsker å sitte på sykkel hopper trampoline og går turer. ja jeg håper dette skyldes mensen ellers mistrøster jeg:(

BiB sa for siden:

Ja, Trolla, da er jeg spent på hvordan det gikk??

beste hilsen fra BiB:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.