soltor sa for siden:
vil man få negativt utslag på ketosestixene?
soltor sa for siden:
vil man få negativt utslag på ketosestixene?
Gerd sa for siden:
Det spørs veldig på hva du har spist og hvor mye....
Men sånt engangstilfelle trenger ikke vise noe i heletatt, så lenge kroppen er i god gang med fettforbrenning fra før...:)
tech sa for siden:
Det tar vel ikke så lang tid.. Men husk at stixene påvirkes av fettet du har spist!
soltor sa for siden:
Men husk at stixene påvirkes av fettet du har spist![/quote]
?
Ser jeg mangler noen kunnskaper her...gidder du forklare litt enkelt?:)
01jun07 sa for siden:
Kan ikke forklare det over, men stiksene slo ikke ut på meg i går, 3 timer etter et "lite" uhell...
er bare spent på hvor lang tid det tar å komme i ketose igjen.. skal ut å gå meg en tur nå, prøve å forbrenne karbohydratene..
Maxxx sa for siden:
Jeg er i hvert fall ingen ekspert på området, men jeg leste om ketoner og hvordan de produseres i kroppen. Slik jeg forsto det så "lekker" en del ketoner ut i urinen og derfor kan vi påvise ketonproduksjon via urinstix.
Jeg vil da anta at det kan ta en tid før stixen ikke gir utslag etter kroppen har sluttet å produsere de. En skulle tro at "systemet" må kvitte seg med det som allerede har havnet der først, selv om produksjonen har stoppet. Videre ville det vært naturlig om da tiden det tar før en ikke får utslag da er avhengig av hvor raskt "systemet" skylles (vanninntak).
Ovennevnte er bare slik jeg har tenkt når jeg skal vurdere stixenes pålitelighet.
Summer sa for siden:
Litt langsommere enn etter middag hos egne foreldre.
veldig morsom i dag
soltor sa for siden:
Hehe:) men det er sant. Mine egne foreldre kan jeg styre mer med, og de klarer å tilpasse maten etter mine instrukser.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.