< Tilbake til oversikten

Heisann

Fru Strert sa for siden:

Heisann alle sammen. Jeg er ganske ny her og har lest masse om masse nyttig her inne i noen dager nå;)

Jeg må jo at denne kuren høres fantastisk ut og jeg vil gjerne prøve meg på den da jeg har kilo som jeg vil ha vekk. Men jeg lurer fortsatt på den del da. Har vært å kikket på www.ketolyse.no.

• For å komme i ketose(?), hva må jeg da gjøre? Holde meg unna ett visst antall karbohydrater? I så fall hvor mange eller skal jeg si få?:p

Og de stixene, er det sånn at så lenge det er farge på de så er jeg i ketose? Og hvis de ikke blir farget så spiser jeg for mye karbo?

Hilsen Fru Strert

Lemen sa for siden:

Hei, og velkommebn hit!

For å komme i ketose kan du ikke spise mer enn et visst antall karboh. pr dag. Det finnes flere ketogene dietter, og ketolysekuren er på 15 kh pr dag for kvinner. (men, du er nok i ketose til opp mot 30-40).

For å få en bedre forståelse anbefaler jeg deg til å kjøpe ketolyseboken, enten fra nettsiden, eller gå inn i en bokhandel og kjøpe den. (Evt. låne den på biblioteket). Der står alt godt forklart, og gir deg en mye større forståelse for hvordan kuren fungerer. :)

Summer sa for siden:

Hei og velkommen. Det var et artig nick. ;)

Fru Strert sa for siden:

Takker for svar. Skal skaffe meg boken og lese litt:)

Nicket mitt ja.. Hehe... Er gubben som kaller oss Herr og Fru Strert:p:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.