< Tilbake til oversikten

Angående Ketolysestix

soltor sa for siden:

Stemmer det at fargen blir mørkere når stixen har ligget en stund. Det er så vidt den er positiv etter det minuttet en skal lese av, men etter en stund har den en flott rosa/lilla farge. Er det avlesningen etter et minutt som teller? Eller har det noe med at stixen mine er utgått på dato? Eller er jeg ikke kommet i ketose enda, begynte kuren på fredag, og er derfor rimelig grønn.

Gerd sa for siden:

Heisann

Så lenge det er utslag på stixen er du i ketose. Det er etter ca et minutt man skal lese av.
Et lite obs: Viss stixen er på det mørkeste, kan det indikere på at man får i seg for lite væske.

soltor sa for siden:

Selv om det går en del mer enn 1 minutt før den blir rosa?

Gerd sa for siden:

Stixen skal måles av etter ca 1 minutt står det på boksen. Og har du da utslag (uansett farge) så er du i ketose.
Det kan gå noen dager før man kommer i ketose.

= ketose.

Jeg har hatt lyyyyyyst utslag hele tiden. Men fettforbrenninga har vært topp! :)

soltor sa for siden:

Tusen takk!

Photobscura sa for siden:

Hmmm. Femten sekunder står det på min. Men kanskje den er annerledes enn stiksene fra Ketolyse. Mine er kjøpt på apoteket.

Torkil sa for siden:

Hei
Ketolysestixen skal avleses etter 1 minutt. Fargen etter 2-5 minutter kan ikke benyttes til noe fornftig.
Andre ketostix, bla. fra Bayer leses av etter 15 sek.
Følg anvisningen på pakken. ;)

Vennlig Hilsen
Torkil :)

soltor sa for siden:

Har fått de nye ketosestixa, de er ikke utgått på dato som de forrige. De nye blir rosa med en gang, de andre trenger en time eller to, så har jo vært litt usikker. Men hurra! Er uten tvil i ketose! Har gått ned noen kilo siden forrige fredag også, har ikke lyst på snop og egentlig ikke så veldig sugen på mat heller. I morgen skal jeg prøve bakemixen eller feire med ostekake. Nå har jeg endelig et håp om at pcos-dritten gå i dvale.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.