hegekat sa for siden:
Hei til dere alle!
Jeg er et rotehode og husker ikke å ta tbl fire ganger om dagen, tror jeg kun har fått dette til 1 av 7 dager! Kan jeg ta morgen og lunsj sammen og middag og kvelds sammen?
hegekat sa for siden:
Hei til dere alle!
Jeg er et rotehode og husker ikke å ta tbl fire ganger om dagen, tror jeg kun har fått dette til 1 av 7 dager! Kan jeg ta morgen og lunsj sammen og middag og kvelds sammen?
vanndråpe sa for siden:
Hei! :)
Jeg tror ikke du bør gjøre det da det står i boka til Torkil at man må ta tablettene separate fordi de vil hemme opptakene av hverandre hvis man tar de sammen.
hegekat sa for siden:
Så dumt da.....Kanksje rotehodet mitt blir bedre når energien kommer tilbake!
Gerd sa for siden:
Det vil komme som ei rutine etterhvert.
Jeg surra så med disse tablettene ei stund atte fy... Men en natt fikk jeg leggkrampe :eek: Siden da har jeg huska de hver dag ;)
vanndråpe sa for siden:
Hvis du har mulighet: Sett tablettboksene ved siden av/rett ved kjøleskapet, eller på benken o.l, da vil du se de hver gang du går for å ta deg/lage deg mat :) Og man er jo en del på kjøkkenet i løpet av dagen av div. grunner, så etterhvert kommer nok tablettene inn i "husken" på deg :)
Liiiz sa for siden:
Apropos ketolysetablettene, skal man ta flere av samme tablett hver dag eller ta av samme, men ved ulike tidspunkt? Skal kjøpe de, så det hadde vært greit å vite! :)
Hyper sa for siden:
Jeg hadde syke leggkramper i begynnelsen!!
Disse er helt borte:)..
Jeg surrer litt med tablettene enda jeg.Særlig ,om jeg ikke er hjemme i min egen leilighet...Men jeg merker veldig forskjell når jeg tar de-og ikke!!...
Får søtsug , og er småfysen hele tida...
hegekat sa for siden:
Takk for smarte svar til dere alle! Har satt dem så jeg ser dem er vel derfor jeg plutselig husker å ta dem.
Til Liiz. De får tre bokser, en tablett skal tas morgen og kveld, en annen til lunsj, og den tredje til middag...Men det går vel bra bare man husker dem.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.