< Tilbake til oversikten

ÅÅÅÅÅ for en hæææærlig dag !!!

Kokosbolla :o) sa for siden:

I dag var mensen ferdig, minimalt med blod og jeg følte meg ikke så oppblåst lengre. Følte meg faktisk tynn ;)
Guttungen sov formiddagslur i 2.5 time - sliter med tenner og har sovet dårlig den siste måneden :(
Så jeg hoppet på vekta - bare for å se...for tidligere følte jeg meg så tung.
Jeg har gått ned 1 kg !!!!! siden forrige helg med to sprekker pga. besøk. Har jo enda ikke fått bokji mi så jeg har tatt det på gefylen og spist det jeg har trodd var riktig. Spiste faktisk en feit eggesalat igår hehehe.....
Jeg veier 77.9 kg !!! Hvert gram teller for meg :p og at jeg ser et lavere tall betyr mer enn det som er etter kommaen hehehe.....

Så jeg gleder meg eeeeenda mer til boka kommer for da får jeg virkelig satt meg inni dette og kanskje skikkelig resultat. Jeg er bare så fornøyd at jeg faktisk går ned i vekt etter all den feite maten jeg har trøkka i trynet...det er for godt til å være sant jenter !!
Å spise digg mat og gå ned i vekt.......

Sola titter frem etter nesten to uker med høljregn....så nå får jeg gått meg en hard og lang trilletur med gutten min - har savnet det og fikk masse energi i meg etter veiinga og sola og så får jeg gjort hagearbeid som har stått på hold pga. regnet. Dåpen er bare om en uke !!

Og for hun som lurte på om jeg ammer - nei, gutten min er snart 7 måneder. Har utsatt dåp fordi jeg fikk så masse tull etter fødselen - også før fødselen. Fikk en lammelse i ansiktet som jeg slet med i 4 måneder og ble bra for en måned siden. Legen sa det skulle vare noen uker bare....og fant ikke ut hva det var.

Det er helg jenter - ønsker dere alle sammen en kjempefin helg med masse god mat og fine opplevelser :klem:

Georgine sa for siden:

Så utrolig godt det var å lese et så positivt innlegg, det sprudler av energi og pågangsmot :klem:

God helg til deg og, og gled deg til boka kommer så du virkelig kan fordype deg i ditt nye matliv. :heia:

Nila sa for siden:

Sånne dager er helt fantastiske!!:D

Lykke til videre!

Csilla sa for siden:

Herlig :D :D :D Nyyyt denne følelsen! Og nyt dagen, sola, varmen... det er deilig med sommer :)

hegekat sa for siden:

Så fint for deg! Gratulerer.....og lykke til! Er nybegynner jeg også!

Photobscura sa for siden:

Virkelig! Kjenner igjen følelsen og unner den enhver:D!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.