Labomba sa for siden:
:confused:
Hva skjer med meg tru? uvel, svimmel og deppa...Egentlig glad lell,
gått ned 5 kg.
Men må innrømme at jeg er så frust over følelsen av å måtte sutre for alt som skjer...
Labomba sa for siden:
:confused:
Hva skjer med meg tru? uvel, svimmel og deppa...Egentlig glad lell,
gått ned 5 kg.
Men må innrømme at jeg er så frust over følelsen av å måtte sutre for alt som skjer...
Kanutten sa for siden:
Prøv depredix som finnes på sånne naturbutikker
de er megabrae
Georgine sa for siden:
Har du nettopp begynt på lavkarbo?
Labomba sa for siden:
Nei. Har gått 3-4 uker nå. Bruker Ketolysekuren, men brukte litt tid på å gå noe ned. Endelig i gang, men ikke moro å være så nærtagende.
Har kikket litt rundt på forskjellige dagboker herinne og så at det ikke bare var meg som har nedturer i løpet av denne tiden.
Gamla sa for siden:
Den første tiden på ketolyse kan en føle seg noe uvel. Ser at du alt har tatt av 5 kg og det er jo flott, - men spiser og drikker du nok? :confused: Spis variert og få i deg nok grønnsaker. Ketolysekuren er ingen sultekur! Du skal spise deg mett, men ikke stappmett til hvert måltid. Det er også viktig å drikker rikelig med vann/ mineralvann. Til ketolysekuren er det også spesielle vitamin- og mineraltabletter. Jeg vil råde deg til å bruke dem som anvist.
Har du ikke lest boken bør du absolutt gjøre det! I tillegg vil du finne mye nyttig informasjon på www.ketolyse.no;)
Ønsker deg ellers lykke til med en alletiders kur!:)
tech sa for siden:
Har du testet å øke karber litt?
Kan du tenke deg at det er et slags slankepress eller lignende som får deg deppa?
Jeg har også samme problemet med depresjoner forresten, men det er tvilsomt at det har noe med dietten min (selv om det har blitt verre i den perioden). Legen min skrev ut anti-depressiva til meg i hvertfall, så får bare vente å se.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.