< Tilbake til oversikten

Mentos

Nila sa for siden:

ANG MENTOS SUKKERFRIE PASTILLER!!!
Bare en liten advarsel til dem som har hoppa i taket over at mentos er lovlig.....inkludert meg selv:rolleyes: .
Fy F*** hvor vondt jeg har i magen..... Leeenge til jeg kommer å spise mentos igjen...

Kanutten sa for siden:

Liitt upassende tråd dette.
For min del i allefall. Trodde det var Mentos som var atters..... sorry

Nila sa for siden:

Upassende å skrive at mentos pastiller ikke er bra?????

Gerd sa for siden:

Neida. Kanutten sikter til ei her med nicket Mentos.. Trodde vel det var henne det var snakk om. :)

Siss1 sa for siden:

Jeg har en helt annen erfaring. Jeg spiste TO pakker Mentos i går, en med fruktsmak og en med lakrissmak! Merka INGENTING på magen, så det er nok veldig individuelt....

Nila sa for siden:

Puh..ble litt stressa her....:) ALDRI min intensjon å fornærme noen!!

Sascha sa for siden:

Går det virkelig an å spise mentos ? Er det ingen karber i dem ? Noen av dere som har prøvd å innføre sånne "spise dager" dvs. at man spiser mye karber( ikke fett), som siste måltid, dagen etter er det på'n igjen med få karber ?

nalana sa for siden:

Nå må dere ikke ta helt av her da!:p
Husk at Mentos finnes både med og uten sukker, så det gjelder i hvert fall å få riktig pakke. Tror det er så enkelt som at de med sukker er i "rør", mens de sukkerfrie er i esker.:)

Sascha sa for siden:

Den er grei ! Noen med erfaring med "spisedag" her ?

tech sa for siden:

Tror ikke det anbefalles, men jeg skulle gjerne hørt fra de som greier å gjennomføre det uten at det får negative konsekvenser, noe som jeg synes hørtes rart ut hvis ikke!

Siss1 sa for siden:

Hei!
Jeg har ikke innført "spisedag" selv, men en venn av meg gjorde det. Han spiste under 20 gram karb i tre mnd, men spiste hva han ville hver lørdag! Da spiste han "vanlig" kost med poteter, pasta, godis, øl o.l. Han gikk ned 23 kilo og var selvfølgelig veldig fornøyd med det...Men det skal sies at han trente i tillegg, både gikk turer og spinning. Så det var nok også med på å påvirke resultatet....

Viclin sa for siden:

Jeg får også fryktelig vondt i magen om jeg stapper i meg en eske mentos uten sukker. Kvalm blir jeg også.

Robyn sa for siden:

Nå har jeg dyttet i meg en hel eske mentos sitron/lime.

Mannen hadde fått smaksprøve på ny smak som kommer og jeg skulle bare smake, og den var så utrolig god at jeg klarte aldri stoppe. Blir spennende å se om det straffer seg nå da. :rodme:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.