Hvem hadde trodd det for to mnd siden? Fy søren så glad jeg er for at jeg fant denne kuren, og stolt av meg selv for at ejeg har klart å komme så godt ut av det. Det er jo ikke noe som er bedre inspirasjon enn å se at det ene plagget etter det andre blir for stort. I morgen har jeg bursdag og har ønsket med kun gavekort for å få shoppet endel nye klær til den nye kroppen min:)
Takk til alle for den fantastiske søtetten og gode oppbackingen man får på dette forumet:)
Nå er det bare resten igjen, og det skal jeg lare glatt;)
Wow!
Si meg, har du tatt av 14 kilo på to MND? Hallo og god dag, jeg bøyer meg i støvet!!!
Er sååå glad for at jeg har begynt på ketolysekuren, jeg også - selv om jeg venter i spenning på de helt store resultatene fremdeles..
Jeg er så imponert over deg at jeg må bare spørre; raste du ned i vekt i begynnelsen eller har du gått ned jevnt og trutt hele tiden? Har du opplevd vektstagnasjon underveis?
Er grønn av misunnelse på deg, lykke til videre!!! :)
Nei altså... Ni kilo på 5 uker, de 5 første slet jeg av meg med hud og hår ved masse turgåing og kaloritelling fra nyttår og fram til jeg oppdaget denne fantastiske kuren! Takk for skryt, det varmer:) Lykke til videre, sikker på at du får like gode resultater dersom du følger kurens anbefalninger!
Svarte visst ikke på alle spørsmålene dine. Jeg raste ned 3 kilo første uka, så har det gått jevnt og trutt nedover. Stagnerte litt en uke, men da kuttet jeg ut falsk søtning og da løsnet det igjen. Merker også at jeg samler vann og står stille i dagene rundt el og mens...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.