Begynner å bli riiiimelig lei av kjøtt og grønnsaker.
Leste inne på Oppskrifter for å se og sjekka at nicket til dem på Ketolysekuren kommenterte det og evt. spiste det - så da vet jeg at det er ok.
Har fått gubben til å koke egg til meg fordi jeg fant en eggesalat oppskrift :D
Har jeg forstått det riktig - men kan jeg spise røkelaks/gravlaks, spekeskinke ?
Hvor mye ??
Hva mer ???
Du kan ete såååå masse.. Både røkelaks og spekeskinke... Reint kjøtt/fugl og fisk. Og varierte grønnsaker/salater. Ost osv... Du må bare sjekke karbe-innholdet på det du kjøper av mat...
Viss du ser på vedlegga på min journal (bindersen) så ligger det 4 ukeplaner jeg bruker der. Kanskje de kan hjelpe litt?
Jeg tror jeg er blind !! jeg finner ikke bindersene....
Men leste inne på journalen din - fikk et godt inntrykk, men vet ikke mengde.
Jeg har f.eks spist et stykke kjøtt ca. 200 gr og en halv brokkoli eller blomkål. Sliter med å bruke fett og hvor mye.
Jeg har funnet en plass her inne et innlegg du hadde med 4 ukers matplan.
Hvor er oppskriften på pannekakene dine ? Jeg saaavner pannekaker....
2 egg, 4 ss cottage cheese 2 ss rømme 2 ss rapsolje 1 ss kruskakli 2 ss ketolyse bakemix en klype salt en klype bakepulver 2ts natreen pulver · Stekes som en stor pannekake eller som 2-3 små i smør på begge sider. Middels varme Kan være vanskelig å snu, litt porøs. Godt med allslags pålegg på --------------------------------- [font='Comic Sans MS'][/font] Da fant du ukeplanene i vertfall. (Når du er på oversikten under forumet min journal, så ser du bindersen litt lenger bort på linja....Ikke trykk så du kommer inn i journalen) [font='Comic Sans MS'][/font] Når det gjelder mengde... Jeg har veid opp grønnsakene og spist det og kjøtt/fugl/fisk og fett til jeg har vært mett. Kjøtt og fett har jeg bare spist, uten å tenke for mye mengde,. Syns det har regulert seg selv..
Jeg veier alltid opp og spiser bare en bukett til frokost, lunsj og kvelds og litt mer til middag. Har fått dilla på blomkål, rå... Så det går mye i det om dagen, men må bli flinkere til å variere igjen.
ellers er det jo det å få i seg fett i tillegg til kjøtt og grønnsaker. Feite meieriprodukter med lite krbs, meierismør til steking osv.
He he... Husk du skal ikke være sulten på ketolysekuren... ;)
Håper du får nytte av ukeplanene :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.