< Tilbake til oversikten

hei

monki sa for siden:

Jeg begynte på ketolyse kuren i mars,gikk på den i 2 mnd,-7 kg. ble dritt lei alt kjøttet,grønnsakene og egga. Så jeg spiste vanlig helt til jeg nesten veide det jeg begynte på. Så jeg begynte på milkshake diett noe jeg har holdt på litt frem og tilbake i 2 uker. Jeg tenkte å følge den i 2 uker(da er det tomt) så begynne på lavkarbo igjen. Men hva skjer med kroppen da? vil jeg legge på meg eller vil jeg gå ned?

Grethe B sa for siden:

Hei Monki.
[color=#008080][/color]
Det første jeg vil anbefale deg er at Du bestemmer deg for hvilken filosofi du ønsker og at du da holder deg til den. Kroppen blir bare forvirret av å hoppe fra "kur" til "kur"! Ønsker Deg masse lykke til! :)

monki sa for siden:

rett etter jeg hadde skrevet kuren bestemte jeg meg for å kutte ut milkshake diett og heller satse på lavkarbo,mye lettere og funker best. Er lei å gå sulten.så jeg går å bytter det 4 pakkene med milkshake diett og begynner i morgen på ketolyse!!!

Nicpins sa for siden:

HEEEI Monki! :)
Koselig å se deg igjen! Håper du har det bare bra!
Nå er det jo grillsesong, så nå blir det definitivt lettere å leve på Ketolyse, tror du ikke? :D

Ønsker deg en riktig god sommer!
Masse klem og lykke til videre fra Nicpins, (formerly known as oteren i avataren, men Daffy Døkk er nok mer min type, hehe...:p )

monki sa for siden:

ja det er mye lettere,det var det jeg tenkte. og vi kan spise is uten å bekymre oss. nei jeg hopper i det i morgen...

Gerd sa for siden:

Fornuftig valg Monki. :)

Om du kommer til å oppleve litt vektoppgang når du begynner, så er nok det bare midlertidig. La kroppen få ta til seg den næring den trenger, og følger du kuren slavisk, så vil du nok få gode resultater :)
Det er så masse oppskrifter på variert mat her på forumet, så bruker du de blir du ikke så fort matlei.

Lykke til :)

monki sa for siden:

gleder meg til å begynne. det var du gerd som snudde om tenkegangen. -15 kg innlegget ditt. da ble jeg helt gira

Gerd sa for siden:

Takk monki.... :D DET var koselig å høre.

Det koster litt å legge om kostholdet, mest i "topplokket". Men man får igjen så mye, mye mer til slutt... :)

monki sa for siden:

det er så sant så sant!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.