Sitter og leser her inne på forumet for å få litt mer ide om hvordan denne kuren er - siden jeg ikke har fått tak i bokji enda...
Og jeg fatter ikke det jeg leser !!! Den type mat som dere skriver dere kan spise er akkurat den type mat jeg liker - baconsvor også ?? hvorfor har jeg ikke funnet ut dette før ?? hahaha....:p
Uansett - jeg leste fra Gerd's innlegg at jeg kunne spise lettrømme, fløte etc. så jeg kjøpte med meg rømme for å ha til laksen jeg skal ha neste uke. I kveld koste jeg meg med en salat med reker, sitronsaft og en RØMMEKLATT...uten å få dårlig samvittighet !!!
Jeg har faktisk spist eggerøre med forskjellige fyll når jeg har vært sulten - mye spinat denne uka og rent kjøtt med grønnsaker og fått masse bivirkninger fra kuren...og jeg fant ut om denne kuren igår kveld - tilfeldigvis.
Jeg har store forhåpninger til denne kuren og gleder meg - fordi siden jeg spiser denne type mat fra før og har vært flink med trening før jeg reiste til USA på ferie (har ikke kommet tilbake i treningsmodus etter jeg kom hjem buhuuu....) så har jeg tro på at dette er noe jeg kan fullføre.
Jeg håååååper bare at kiloene forsvinner så jeg ikke mister motivasjonen !!!!
Jeg må slutte å skrive smiletegn selv - dem kommer feil ut i meldingen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.