Amalie22 sa for siden:
Jeg har mest sannsynlig slitt med stoffskiftet siden jeg var født, men grunnet problemer med blodprøver og ingen interesse fra helsevesenet sin side fant jeg ikke ut at jeg hadde lavt stoffskifte før jeg var 18 år. Jeg har spist det samme som min søster i alle år(hun er veldig slank og fin), men jeg er allikavel tykk. Veldig tykk. Nå har jeg plutselig høyt stoffskifte da, noe som resulterte i at jeg gikk ned over 20 kilo. Vel og bra, men kiloene kom fort tilbake siden jeg hadde gått så fort ned.
Nå har jeg akkurat begynt å følge Skaldemans råd, vet de virker, har prøvd det før, men var nok ikke helt klar for det da, men nå er jeg det :)
Det som er så fint er at jeg leste at folk med stoffskifteproblemer kan ha veldig lav karbohydratforbrenning, noe som gjør denne kosten helt ypperlig for meg, og andre som sliter med dette. Så for meg er dette det beste jeg kunne gjort for meg selv av veldig mange grunner. Har også mye vann i kroppen grunnet stoffskiftet, og håper dette også forsvinner etterhvert.
Er det forresten noen som har merket at vann har forsvunnet på denne kosten?
Amalie :)