< Tilbake til oversikten

boka:D

Nila sa for siden:

I dag, etter å ha vært innom 3 bokhandler, fant jeg ketolyse-boka på den 4. plassen:D Så nå er jeg skikkelig gira. Gleder meg til ungene er lagt for da skal jeg starte på dette, nye og spennende, kapittelet i mitt liv:) Sticks er også innkjøpt..og prøvd...hehe...lite utslag der gitt..:rolleyes:

Hvilke vitaminer/mineraler skal man spise i tillegg?
Kjøpte Krom, for jeg mente å huske at det skal man spise.....

Jeg er kjempespent!! Synes faktisk det er litt småskummelt også...redd jeg har gapt over for mye...:cool:

reidun50 sa for siden:

Hei. Skummelt?? Ja det kan virke sånn, for jeg koser meg med ketolysedietten, og går ned i vekt. Ikke så mye nå sist uke som jeg hadde håpet, men det kan ha sammenheng med 50årslag dagen før veiing. Spiste mye, og godt, og hadde med meg sukkerfri fromasj med bringebær. Klarer ikke telle karbohydrater, men de som gjør det har visst best virkning. Har målt noen dager, og prøver å holde meg til det, godt å ha stixene da for å sjekke ketosen! Inspirerende å se bilder, ser jo slik ut jeg også, med eplefasong som sitter fast! Når andre klarer dette, må det vel gå for meg også. Med Ketolysetablettene klarer jeg å holde kuren. Har ikke lyst på is og kaker og vafler og ferskt hjembakt brød, og og og... Dette er bare fntastisk, skal nok holde på med dette lenge. Les og skaff deg kunnskap, slik at du forstår hva som skjer og hvorfor menyen er satt opp slik, så går det nok bra. Lykke til!!:)

Nila sa for siden:

:)
Sitter å leser boka nå. Og du verden, hvor interessant!!!! Klarer ikke legge fra meg boka.
Hvordan legger du/dere opp måltidene?
Er redd det skal bli litt ensformig, da det eneste jeg er 100% sikker på at jeg kan spise er egg....
Kan man spise kylling den første tiden?(mulig det står i boka..har bare ikke kommet så langt enda:), og jeg tenkte på komme i gang med kuren fra i morgen tidlig)

Gerd sa for siden:

Så flott at du er så ivrig.

Legger ved 4 ukeplaner som jeg bruker.
Bare spør viss det er noe du lurer på.

Og ja, kylling kan du spise. Og skinnet også :D

Et par tips :

• Hold deg helt unna brød, poteter,pasta,ris, sukker.
    -Les alltid varedeklarasjon for å finne karbe-innholdet.
    -Rent kjøtt/fisk/fugl, egg er god ketolysemat.
    -Spis grønnsaker som vokser over jorda, karbene skal fortrinnsvis komme fra det.
  • Bruk fettrike produkt: meierismør, sæterrømme, kremfløte osv. ikke lettprodukt.
  • Og drikk masse vann, det er viktig.
    -Spis deg mett (ikke overmett) til hvert måltid, og spis når du er sulten.

Håper dette hjelper litt i starten.

Lykke til :)

Nila sa for siden:

TAKK:blomster:

Nila sa for siden:

Har titta på ukemenyene dine nå, og du verden KA FLINK DU E!!!!!!!:)
Første dagene blir det nok stort sett egg, kylling og salat her.... Har ikke spist brød siden 7. mai da:D Og savner det ikke:D Sukker har jeg også holdt meg unna:) Har spist litt ris og fullkornsnudler, men slutt på det også nå:) Dette SKAL jeg klare! Mest for meg selv, men også for noen av mine bekjentskaper:) Vet de sliter med vekt, så håper jeg kan inspirere dem. Og det er jo lettere når jeg kan vise fram mine nye og helt utrolig fantastiske kropp!!:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.