I dag var en stor dag. Har gått ned 20 kg. Begynte på lavkarbo i slutten av mars og frem til 23. juni. Da begynte jeg på ketolysekuren for å se hvordan det virket på kroppen. Har PCO og Cøliaki. Denne kuren passor jo perfekt for dette. Har nå gått ned 3,5 kg denne uken. Helt utrolig. Trodde ikke det var mulig å gå ned så mye når jeg hadde gått på lavkarbo så lenge. Ikke så mye vann som skal ut da. Men jeg trener mye da - 7 dager i uken - før frokost. Nå har jeg "bare" 16,5 kg igjen før målet mitt. Hipp hurra.
Jeg spiser kjøtt, egg og salat. Skal utvide reportoaret om en ukes tid. Prøve med noen nøttemuffins for å få litt variasjon.
Når det gjelder trening så begynte jeg med å sykkle. Var for tung til noe annet. Og så kjøpte jeg meg en steppe-maskin på Obs for en billig penge. Den er kjempefin! Nå er jeg blitt mye lettere å kan jogge. Synes det er gøy. Trener alltid om morgenen for om ettermiddagen er det unger etc og da orker jeg ikke. Når de har lagt seg så er jeg utslitt :o .
Har lest masse inn her i flere måneder og synes du er kjempeflink!
Tipset om morgentrening tar jeg til meg!! Mandag, da skal jeg gjøre det, ikke for at andre sier det er smart, men fordi jeg vil belønne meg selv. Det er min nye tanke om trening, og et løfte til meg selv. Vet det kommer til å bli vanskelig, kanskje enda mer vanskelig enn kostomlegginga...
Uansett, ha en frotreffelig helg!!
Tusen takk alle sammen. I dag har jeg vært å handlet nye klær for de gamle henger bare rundt meg nå. Men det er et godt stykke igjen for at det er gøy å handle. Er fortsatt altfor stor. Brukte str 50/52 og nå er jeg på 44/46. Min drøm er å kunne komme inn i 40. Da har man et større utvalg og klærne sitter mye bedre :) .
Så flink du er. Helt utrolig bra resultat. Det er -20kg på ca 3 mnd. =20kg:12 uker= 1,67kg pr uke:eek:
De resterende kiloene kommer til å gå vekk som en drøm:) lykke til
Tenk at du er kommet over halvveis, det må være en strålende motivasjon til å fortsette. Håper det fortsetter å gå nedover i jevnt tempo for deg. :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.