Hei alle sammen.
Har gått på ketolysekuren i ca en uke nå, trives veldig med den nye livsstilen. Det er så mye god mat som jeg prøvde å unngå så mye som mulig da jeg levde "vanlig". Men som fersking har jeg noen ting jeg lurer på. Når vet man at man er i ketose, hvor får man kjøpt disse sticksa?
Er også forvirret ang. hva man kan spise og hva man skal holde seg unna. Mange steder ser jeg at man kan spise så mye man vil at diverse ting og andre steder kan man bare spise moderate mengder.Hva med ost, fløte, bacon, oksefilet?
Skal også i bryllup om et par uker og trenger hjelp med å finne den optimale ostekakeoppskriften. Tenkte å lage min egen lille ostekake og ta med :)
Du får kjøpt stix på apoteket eller på Ketolyse.no. (apoteket sine er noe dyrere).
Du kan spise så mye du vil av rent kjøtt og bacon o.l., men det kan være lurt å føle seg litt frem med meieriprodukter.
Vil anbefale deg å kjøpe boka, og lese den nøye!
Det står forresten en oppskrift på ostekake i boka, som er helt nydelig!!
Takk for svar. Prøver å ta alt til meg, men tenkte jeg skulle prøve meg uten boka, men da tror jeg at jeg skal kjøpe den alikevel.... Trenger en del oppskrifter, liker ikke egg så må bruke fantasien.
For å få best utbytte av kuren anbefaler jeg deg på det sterkeste å lese boka. Fikk vanvittig mange aha opplevelser da jeg leste den, den er nå min egen lille bibel:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.