< Tilbake til oversikten

Et litt personlig spørsmål men...

Ada sa for siden:

Heisann! Lurer på om også andre har opplevd blødningsforstyrrelser etter at de begynte på lavkarbo? Jeg har nå gått å hatt småblødninger siden mai og er temmelig lei. Det kan selvfølgelig ha sammenheng med minipillen jeg tar, men det som er så rart er at dette begynte akkurat en uke etter at jeg sluttet å spise karbohydrater, og har ikke hatt problemer med dette før. Merkelig.....

Bee sa for siden:

Hmmm...Jeg har hormonspiral og har blødd nå i snart 3 uker. Har ikke hatt mensen på 2 år, og så blir det sånn nå. :(

Gerd sa for siden:

Jeg bruker minipillen selv.Og jeg har opplevd at mensen kommer mer regelmessig og jeg blør mindre.

mofe sa for siden:

Jeg har hørt om folk som har hatt det samme problemet - og mener at Torkil skrev om dette en plass her på forumet..

Husker jeg riktig - så vil dette stabilisere seg etterhvert..

Distrea sa for siden:

Veldig irriterende.... men også veldig vanlig

LilleRosin sa for siden:

Jeg bruker også hormonspiral, men har ikke merket noe av dette. Håper jeg slipper det også. :(

Ada sa for siden:

Takk for svar:-)
Kjenner jeg er lei. Har blødd i snart 7 uker, noe jeg syns er veldig lenge. Håper det gir seg snart.

Distrea sa for siden:

Forstår deg veeeldig godt! Håper det går over... For meg varte det også en del uker, men det ga seg når jeg fikk ny P-sprøyte.

Lykke til:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.