< Tilbake til oversikten

Rapport fra min kveld på fylla (m Vikingfjord)

MorStine sa for siden:

Jeg ble MØKKDRITA!!!!! Anbefales absolutt ikke å slå seg på fylla under denne kuren. Utrolig hvor lite jeg tålte og hvor DÅRLIG jeg ble. Har aldri i hele mitt liv vært så ull før. Vikingfjorden var ikke spes god, helt grei, men du dæven som den slo meg ut. Jeg kasta opp ca 200 ganger fra kl 03-14 i går... Dette var bare flaut og teit. Mannen min var helt sjokkskada, jeg pleier aldri å bli overstadig og har ALDRI kasta opp pga alkohol før.

Så dere, begrens inntaket mens dere er på Ketolyse, det kommer jeg til å gjøre. I tillegg hadde jeg nok spist litt i minste laget i forhold til ellers denne dagen:(

Klem fra en flau MorStine:o

Gerd sa for siden:

Sorry men, måtte bare le : :lol: :lol:

moinx sa for siden:

Jeg og....... :lol::lol::lol:

Smula sa for siden:

Nå skal ikke jeg oppfordre til fyll og spetakkel, men jeg tåler visst fremdeles ganske mye alkohyler, jeg!

Nå vet jeg ikke om jeg tålte sånn voldsomt mye i utgangspunktet, men jeg tåler i allefall ikke noe mindre nå, har jeg til min forbauselse oppdaget.

Og nå har jeg spist og drukket til den store gullmedaljen helt siden torsdag, etter en firmatur i Stavanger og ikke har det slått ut noen steder.

Du store elefant.... :eek:

MorStine sa for siden:

For to uker siden hadde vi fest hjemme, og da tålte jeg normalt med alkohol, ble ikke overstadig eller noe, men på lørdag... :dåne: Har gått og lurt på om jeg kan ha fått noe i drinken min, for det skjedde så brått, jeg begynte plutselig å sjangle og kaste opp... Sjarmerende? NOT!!!!! Både bestevenninnen min og mannen støtter det, at det kan virke som noe rart, ikke helt tilfeldig... Men det vet man jo ikke da... Skulle tr jeg tålte 5 Vikingfjord og to drinker over en hel kveld/natt liksom...

Robyn sa for siden:

Jeg gjorde samme erfaringen for et par uker siden. :rodme:

Ikke godt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.