MorStine sa for siden:
Lett igjennom bilder fra før jeg begynte på Ketolyse. Er dårlig på å se forandringene selv, men jeg merker der jo på klærne.
Ser dere forskjell???;)
Tatt i mars:
Tatt i dag:
MorStine sa for siden:
Lett igjennom bilder fra før jeg begynte på Ketolyse. Er dårlig på å se forandringene selv, men jeg merker der jo på klærne.
Ser dere forskjell???;)
Tatt i mars:
Tatt i dag:
nøtta sa for siden:
så fresh du så ut ;) , kjempe søt !!! ser forkjell i ansiktet ...
men har du fire barn :eek: :eek: :eek: ???? mener og ha lest det et sted ... hadde jeg sett slik ut etter og ha født fire barn hadde jeg vært stolt :ja:
nøtta sa for siden:
ikke at det er så mye annet og sammenligne med :rolleyes: :p
MorStine sa for siden:
Takk:o Ja, jeg har fire gutter, eldste blir 8 om to uker, yngste blir halvannet om to uker:)
Fresh og fresh fru blom, tok noen bilder mens gutta bada i sta, ikke lett å ta bra bilder av seg selv da, og det går jo ikke å ta helfigur av seg selv med det kameraet... Men det kommer det kommer;)
Huldr sa for siden:
Så søt du er! :) Ser veldig godt forskjell i ansiktet ditt, og på halsen ... du har liksom mer hals ;)
(Akkurat den effekten ønsker jeg meg veldig også ... :rolleyes:)
LilleRosin sa for siden:
Akkurat det jeg tenkte å si. Har fått mye mer hals. Kjempefin og fresh har du blitt. Gleder meg til å se forskjell på resten også. ;)
Jeg har heller ikke så mange før bilder av meg, likte ikke å bli tatt bilde av når jeg var på det tykkeste. :(
Gerd sa for siden:
Hei.
[color=darkgreen][/color]
JA, ser forskjell!!!! Stor forskjell. :ja: Haka di er borte og halsen er kommet på sin plass! Smalere i hele ansiktet!
[color=darkgreen][/color]
Og dæven så søt du er. Og glød i øynene. :blomster:
Åsså ser du veldig snill ut....
:klem:
Trixie sa for siden:
Åh, ja! Gjett om vi ser forskjell! :D Flotte kinnben du har! :)
Trixie :)
Georgine sa for siden:
Ser definitivt stor forskjell, særlig i kinnene og ved haka :heia: :heia:
Særdeles søt var du og! :blomster:
Hilde3 sa for siden:
For et nydelig smil! Forandringen er tydelig på halsen og i ansiktet,så stå på videre. Du har vært kjempeflink!! Man får jo veldig fin hud av å gå på ketolysekuren,også.:)
Iset sa for siden:
Jøss! Ser det veldig godt! VELDIG godt! Gratulerer med flott fremgang. :heia:
Photobscura sa for siden:
Bare signerer alle over her jeg! Veldig stor forskjell i ansiktet, grattis!
MorStine sa for siden:
Tuuuusen takk alle sammen, det er så deilig å endelig begynne å føle seg litt mer ok! Skal prøve å få tatt helfigurbilde en dag, så kan dere se om det er noen forskjell der og:)
Gerd: Ser jeg snill ut? Det er faktisk første gang jeg hører, jeg er nok ganske snill da, men jeg har aldri hørt at jeg ser snill ut...
Takk for tilbakemeldinger:o
Gerd sa for siden:
ja, du ser snill ut. Er en snill og god utstråling av øynene dine. Første så slo meg er at dine barn er heldige som har en så go'mamma :klem:
Luska sa for siden:
Kjempeflott :D
mofe sa for siden:
Du har en veldig flott utstråling, blir glad av ansiktet ditt! :)
Nila sa for siden:
Ser forandringen ja:D Du er kjempeflink!!!
Torkil sa for siden:
Hei
Du har jo mistet en hake! og ansiktet er smalnet og har fått mer karakter. FLOTT!!!Vennlig Hilsen
Torkil :)
Trolljenta sa for siden:
Ser kjempestor forskjell ja! :)
monki sa for siden:
Wow for en forandring,du er pen jente
Robyn sa for siden:
Wow, det var en veldig synlig forandring ja.
Kjempeflott jobbet MorStine! :heia:
MorStine sa for siden:
:o Nok en gang, tusen takk alle sammen!!!
I dag viste vekta nok en kilo ned, -14 kg nå, så nå har jeg gått ned 9 kg med ketolysesiden 22/5. Er såååå fornøyd!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.