< Tilbake til oversikten

Ketolyse bakemiks og soyaprotein

Liiiz sa for siden:

Hei! :)

Er Ketolyse bakemiks og soyaprotein kun å få kjøpt på ketolyse.no? Og i såfall hvor får man tak i det og hva ligger prisen på?

MVH Liiiz.

tech sa for siden:

ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017
Og hvis din Meny butikk ikke har det så skal det være mulig å spørre om de kan ta det inn for deg :)
Når jeg kjøpte bakemiks på Meny kostet det 121 kroner.

Liiiz sa for siden:

Takk for svar! Hvor mange gram var den du kjøpte i butikken da?

Jeg bor i Oslo, og kan ikke finne noen forhandlere her. Noen som vet om noen Meny butikker som selger produktene? :)

Photobscura sa for siden:

Kalbakken har dem.

Det står listet opp hvilke butikker som har det på ketolyse.no.
Ellers kan du som sagt be din nærmeste meny-butikk om å ta dem inn. Men det kan ta en uke eller to!

Det er akkurat de samme produktene som er på hjemmesida, så da regner jeg med at innholdet i gram står listet opp i nettbutikken der:)

MorStine sa for siden:

Har de? Kult!!! Da sal jeg innom der på lørdag!

Takk!

Curl sa for siden:

Hva heter produktet da? Noen som har et bilde av det? :confused:

Curl sa for siden:

Jeg var litt kjapp og så først etterpå linken lenger opp. Finnes det andre produkter av soyaprotein som kan brukes enn det som selges på Ketolyse? Så i dag at helsekosten hadde noe som het det..:)

tech sa for siden:

Du kan bruke alt av soyaprotein. Men hver obs på antall karber!

cammy sa for siden:

Hei! Jeg bor i drammen og har vært på nesten alle helsekost butikker og vanlige matbutikker og spurt etter ketolyse bakemiks, og jeg får svar tilbake at det ikke selger lenger! Hvor kan jeg få tak i det da?:confused:

reodorfelgen sa for siden:

Jeg skal til Oslo snart, og jeg tenkte å kjøpe Ketolyse Bakemix i samme slengen. Jeg regner med det er å få tak i der. Men hvor? Jeg vurderer også å i stedet bestille en bakemix fra utlandet, dersom det skulle være billigere og/eller bedre, men jeg vet ikke om noen steder å bestille fra eller om noen produkter. Noen anbefalinger?

Areola sa for siden:

Det er en link litt lengre opp med liste over forhandlere. Her er den igjen.
Hvis du ikke har god tid kan det kanskje lønne seg å ringe og spørre. Meny på Oslo City pleier å ha.

arnakristin sa for siden:

Price Lagerbutikk i Krokstadelva er ketolyseforhandler, der får du bakemix, soyprotein, stix, bøkene, videokurset, tabletter...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.