er ny her, men ikke fersk på ketolysekuren... Har surret rundt med meg selv en stund og tatt av tilsammen 14 kg.
Har 7 kg igjen før jeg når målet mitt på 65 kg.
Kjente jeg trengte enn dytt i riktig retning nå, da jeg har vært lite motivert den siste tiden og hatt 3 uker pause fra all slanking.:eek: SCARY å være av kur etter og ha vært på i tre mnder.
I dag er den første dagen på igjen. Har gått opp 1,9 kg på de tre ukene av, så er giret som bare det nå for å få de av pluss de 5 siste før målet. Ser dere har slike stiligge mål for hvor mange kg dere har mistet og hvor langt det er igjen....hvor finner jeg dette?
Lurer også på om det er andre som har spist disse store riskakene som heter Snack'n Jack med ostesmak??? Har hatt 2 av disse hver dag nå... det står utenpå pakken at det er 0,5 gr karbo pr skive...Ganske gode med smør og eggesalat evt ost på;)
Har satt meg som mål å ha fått av de 7 siste før jeg blir 30 i august!
Ville uansett bare si hei...dere ser ut til å være enn trivelig gjeng!
Takk også til Torkil som har gitt oss denne UNIKE kuren! :D Boka er uunværlig, og bruker også kosttilskuddene sink/selen, magnesium og kromtablettene!
Snack a jack er IKKE lavkarbo! Sjekk en gang til på pakka. Det er mange som har misforstått der. (liten skrift og lett å lese feil/skjevt) Siterer fra en annen tråd om dette:
Hei
Gratulerer med ditt fine resultat og lykke til videre nedover. Hold fokus på mye fett og varierte grønnsaker og balater saqmt mosjon, så får du det til.
Lykke til
Torkil :)
gratulerer med allerede bra vekttap, og lykke til videre :)
kan ogsaa vaere lurt aa tenke paa hvordan du skal spise etter endt ketolyse, saa du ikke gaar opp igjen fort pga for mye karber ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.